Gå til innhold

Vært på UL idag!!:) Men har et spm

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært på UL og oh my lord så deilig og få det overstått og bare se at alt var perfekt!!! Nå har jeg mistet 20kg av skuldrene mine, det var helt fantastisk.. MEN

Var jo helt i lykkerus når jeg lå der og så på babyen og hun fortalte at alt så fint ut og alle målene var normale osv. Men i begynnelsen så sa hun et eller annet om at livmoren min lå langt nede?! Og jeg tenkte ikke over dette før jeg kom hjem.. Til vanelig når jeg kjenner etter livmoren synes jeg ned ligger noen cm under navlen, og til tider veldig på venstre side..

men så var det dette med at den lå langt nede.. er det noe problem? :/

Fortsetter under...

HEi!

Så gøy at alt var bra på UL :) Jeg ble sjekket for om morkaka mi lå i veien for "utgangen" - men om hun ikke nevnte mer om dette etterhvert i forhold til åpning osv er det enten helt normalt eller hu glemte å sjeke det. jeg ble sjekket med gynekologisk UL for å finne ut om alt var bra med åpning. det var det heldigvis :)

Evnt kan det hende hun mente at den ikke hadde vokst langt nok oppover på magen? den vokser seg jo lenger og lenger opp etterhvert. MEn jeg tror jeg ville ringt fødeavdeling/der jordmor jobber å spørre om dette jg :) ikke no vits å gå å tenke på sånt uten grunn :)

håper alt går bra :)

Jo kanskje det var morkaka? hmm.. nå ble jeg veldig usikker..

Er egentlig ikke noe jeg har gått rundt å tenkt så veldig på. Jeg regner med at hadde det vært noe som kunne vært unormalt eller noe slikt, så ville hun vel sagt noe mer om det. Kan jo også kanskje være at jeg tissa rett før jeg gikk der, og det sies jo at hvis man har full blære så blir livmora dytta mer opp..

Men det går nok helt fint!:)

Tusen takk til dere alle. Det var så fantastisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...