Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 11. september 2010 #26 Skrevet 11. september 2010 Har samme innlegget på en annen tråd, men tenkte jeg skulle legge det inn her å Nå skjønner jeg ingenting. Er virkelig ikke sikker på om jeg har hatt EL en gang, og former er som følger: 1. Kjenner bekkenløsningsmerter (hadde BL i forrige SV., pleier å få det ved EL, men har nå hatt det i ca ei uke) 2. Har blank utflod (ligner veldig på sånn jeg har når jeg har EL), har hatt også det en drøy uke Var så sikker på at vi ikke har klart det denne gangen, fordi jeg har ikke kjent at jeg har hatt EL, og hvis jeg hadde EL til vanlig tid, så synes jeg det er litt tidlig å kjenne bekkenløsning og ha så mye slim, hvis det skulle blitt noe. Flere som er bare forvirra?
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 11. september 2010 #27 Skrevet 11. september 2010 Mine tanker kretser vel rundt: Er det bare EL som fortsatt "jobber med saken" eller kan det være symptomer (noe man selvfølgelig alltid håper på og legger alt for mye i)
Har en herlig gutt:) Skrevet 12. september 2010 Forfatter #28 Skrevet 12. september 2010 Hei:) i dag 8-9 dpo har jeg bittelitt farget utflod, vært veldig øm i livmora i helga, klarer ikke ha på olabukse som strammer der;) Håper virkelig at det er festeblødning, hatt det de andre gangene jeg har vært gravid også Føler meg ganske sikker på at d er det hvis ikke får jeg mensen en uke etter eggløsning og da må det være skikkelig kluss med systemet:S Har også vært vekselsvis kvalm hele helgen, og begynt å tisse ofte:D Nok symtomer, håper bare ikke kroppen lurer meg..
mamma til twins Skrevet 12. september 2010 #29 Skrevet 12. september 2010 Jeg hadde også farget utflod i dag og jeg venter ikke TR før tidligst fredag. Er meeeeget irritert!!
Har en herlig gutt:) Skrevet 12. september 2010 Forfatter #30 Skrevet 12. september 2010 Lubine 9pp: Men det kan jo være ett godt tegn da;) Hvis du har regelmessig syklus så kan det jo være festeblødning, er jo utrolig mange som har det:) Jeg venter også ikm fredag, håper at den farget utfloden gir seg og at vi iløpet av uken sitter med positiv test:)
mamma til twins Skrevet 13. september 2010 #31 Skrevet 13. september 2010 Tror løpet er kjørt gitt. Tiltakende mensmurringer og mer utflod. Dette stemmer jo ikke overens med syklusen min i det hele tatt. Når kan man egentlig kontakte en gynekolog for å bli sjekket? Greit at man skal vente et år, men har aldri hatt problemer med å bli gravid eller hatt problemer med syklusen min før. Og dessuten så føler jeg på et visst tidspress her... Føler at jeg må ta noen grep..
juli2011spire:) Skrevet 14. september 2010 #32 Skrevet 14. september 2010 Hvor tidlig kan man egentlig teste? Har forhåpentlig ikm en gang til helga.. Alt fra fredag til neste uke.. Har skikkelig uregelmessig syklus, men har vært ca 29 til 35 dager nå de siste månedene. Følte el slutten uke 35
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 14. september 2010 #33 Skrevet 14. september 2010 Ikke for å gi deg noen falske forhåpninger, men kan ikke økt utflod også være et tegn på graviditet? Det her nemlig jeg å og inntill det motsatte er bevist, velge jeg og tro det Men du kjenner selvfølgelig kroppen din godt, og kjenner vel det er mens å ikke noe annet, men det er jo lov å håpe
Rime Skrevet 14. september 2010 #34 Skrevet 14. september 2010 Jeg er såååå forvirret no. Seint i går kveld tok jeg en test selv om jeg ikke venter tr før på lørdag eller søndag, men fikk en svak, men tydelig skyggestrek. I morrest når jeg tok en test fikk jeg negativt. Samme sort test. Noen som har vært borti noe sånt? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå