Gå til innhold

Symtomjakten for ikm uke 37;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg fikk positiv eltest den 3 så er vel 4dpo i dag? I dag kjente jeg noen rare stikkinger nede ved livmoren;) Og har de siste dagene hatt mye vondt i hodet og forhøyet temratur(kan det være ett symtom?) Og har fått mye bedre luktesans, det hadde jeg forrige mnd også så vet ikke hvor mye symtom det er:) Tenkte bare å lage en symtomtråd, for gjetter at det ikke er bare meg der ute som jakter på de:) men enda mange dager til ikm den 17:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste på meg en del symptomer forrige mnd. Plutselig hadde jeg alle symptomene, og TR kom 5 dager for sent i tillegg. Uflaks da.

Så denne mnd skal jeg prøve å ikke være for mottakelig for ting som sikkert alltid har vært der rett før el og mens uten at jeg har lagt merke til de like mye før nå. Får prøve å vente minst 1 uke etter IKM før jeg tester. Greit å ikke 'hype' ting opp for da blir jeg så skuffet hvis jeg tar feil igjen...

Skrevet

Ingen symptomer her! :(

Litt merkelig å gå å håpe på å kaste opp, men det er vel det vi alle her inne ønsker, hehe!

Skrevet

Jeg HAR symptomer!!

I morrest kasta jeg opp (!), føler meg også veldig svimmel, usikker på om det er et symptom da men....

Kansje det er omgangsyken jeg har også, men det var bare den ene gangen, nå føler jeg meg fin!

Skrevet

Jeg aner ikke hva som foregår her om det er jeg som tenker så mye på det at jeg innbiller meg alt mulig rart,men nå har jeg i hvert fall vært kvalm i flere dager,har innimellom mens smerter, frysninger og i dag svetta jeg sinnsykt mye mer på trening enn jeg pleier.....aner ikke om det er symptomer en gang... blir sprø. har ikke ikm før om 9 dager så er vel egentlig litt tidlig med symptomer eller? det her er første gangen min så aner jo egentlig ikke..hehe... men den som lever får se.

Skrevet

Jeg har masse symptomer som stikkinger i brystene, murringer, økt matlyst, men det værste synes er at humøret svinger så mye og i natt gråt jeg for det minste ting..Har også hatt mye vondt i hodet og magen har blåst seg opp..

Skrevet

Nå har jeg mange symptomer. Kvalme, blir fort sint, mensmurringer, trøtthet og ømme pupper! Eller så innbiller jeg meg det... tror ikke det men,.. Føler sånn ca 60 % at det er noe på gang. Jeg skal teste på lørdag da IKM er mandag, så får vi se. Men for all del, mensen kan egentlig komme når som helst nå, da jeg har hatt litt ujevne sykluser den siste tiden. Jeg er spent!!!

Skrevet

Kommer egentlig symptomene så tidlig? Redd for at jeg driver å kjenner så mye på kvalme at jeg faktisk blir kvalm, hehe. Men jeg syns å huske fra forrige sv.skap at jeg kasta opp MYE før ikm, så da er det kansje reelt?

Skrevet

Jeg har IKM på lørdag, men har hatt masse rare symptomer de siste 14 dagene.

Kald på hender og føtter,humørsvingninger, mensmurring kommer og går, stikking, hvit utflod. Kvalmebyger. Mistet lyst på sjokolade, og jeg ELSKER det vanligvis. De siste dagene har det kommet tydelige blodårer på brystene, og mørke ringer rundt brystvortene. Jeg kjenner også at det er "klumper" inni..er det kjertlene?

I tillegg er jeg SÅ sikker på at jeg er gravid, så jeg går rundt og smiler =) har tre neg tester, men det er nok fordi jeg testa for tidlig. I morgen ryker det nok en test til ;)

*håper så inderlig*

Skrevet

coockie

Det høres ut som meg. Har testet et par ganger alt, men de er negative til tross for mange symptomer. Er usikker på når ikm er, for syklusen er ikke helt stabil etter MA i juni.

Skrevet

Hehe, testet akkurat jeg også. Negativt. Vanskelig å la være når man føler for det. Forrige gang var jeg kvalm før IKM, så symptomene kan komme relativt tidlig.. Nå skal jeg vente til lørdag morgen med å teste. :-)

Skrevet

Jeg er så vanvittig tørr i munnen!! (vet ikke om det er et tegn?)

Mensmurringer

Vekslinger mellom hard/løs mage

Har IKM på lørdag. I morgen tidlig ryker det en test! Klarer ikke vente lenger:)))) Krysser fingrene!!

Skrevet

jeg hører nok til på uke 36 jeg..

Skrevet

denne helgen og uke 37 er jo ikke så store forskjellen, så du er hjertlig velkommen med på tråden Høstspire 2010! Lykke til! :)

Skrevet

Har ikke hatt så mye symtomer denne måneden. Har kun vært litt murringer iblandt siden EL. IKM er mandag og tenker nok å ta en test lørdag eller søndag. Veldig spent, men jeg prøver å være litt negativ. Så da er det bare å vente..

Skrevet

Hjelp...når jeg leser her kjenner jeg igjen mye av det jeg har, føler meg veldig oppblåst til tider,i dag har jeg også hadde vondt i hodet innimellom,men det verste var at jeg har nå vært på jobb, stått med kunder alene,men jeg var så kvalm.... kom sånn i bølger,kastet ikke opp,men måtte løpe på do pga løs mage (sorry detaljer).veldig enkelt når man står på jobb alene.... slet skikkelig.... humøret har jeg ikke noe problemer med og brystvortene har jeg heller ikke merket noe.... har ikke ikm før neste lørdag da så det er kanskje litt tidlig eller?

det her er min 1. pp så kan ikke tro at det klaffer så fort heller..hehe...

Skrevet

Nærmer seg uke 37 nå:D En uke igjen til ikm for min del og nå dag for dag blir brystvortene bare mer og mer såre og voonde, puppene har også vokst :) Har murringer i magen og er ikke i noe artig humør, akkurat nå holder jeg på å klikke på alle tlf selgerene som ringer:p Og jeg blir fortere trøtt og sliten. Håper at jeg om en uke kan stå med en positiv test i hånda, og at dette blir uka da vi alle får drømmen våres oppfylt:):)

Skrevet

Hei damer!

Jeg har IKM den 17. sept og klarer nesten ikke vente som vanlig...

Er nå inne i min 9. pp og begynner å bli litt redd for om dette skal gå....

Har en gutt på 5 år da, så jeg vet jo at det har gått før, men han satt 13 dager etter jeg sluttet på pillen!

Synes jeg kanskje er litt "støl" i magen, om det er et symptom, og har ømme pupper, men det har jeg alltid fra noen dager etter el til ikm.

Skulle ønske symptomene for mensen og for graviditet kunne være litt mer ULIKE! Det er jo umulig å vite:-)

Klem til dere alle! Måtte alle oppdatere med baby i magen innen en ukes tid!

Skrevet

Har en herlig gutt(07) 1ma+1sa:

Hvis du går inn her:

http://www.brreg.no/

Så kan du reservere deg mot telefonselgere:-)

Det har jeg gjort og det hjelper faktisk!

Skrevet

Da har du og jeg det likt.. Jeg har IKM neste søndag, og jeg har flere symptomer..spesielt murringer og humørsvingninger har vært grusomme!! Jeg har vært ei heks å ha med å gjør..

Pleier i grunnen ikke å være sånn før di 2-3 siste dagene før mens, så dette føles veldig rart..

min 1pp også..

Vet ikke om jeg holder ut dette om det viser seg å være innbillning..

Skrevet

Tusen takk for tipset"lille trompet":) Nå er det gjort, tlf selgere ringer jo dagen lang og er både frekke og slisomme:S

Ønsker alle en flott helg;) Jeg skal prøve å få helgen til å gå fort og kose meg masse og prøve å tenke minst mulig på graviditet;)

Skrevet

IKM neste fredag/lørdag. Har ikke testet denne måneden. Er i min 9. pp, så har vel funnet ut at jeg må ta alt med ro så jeg ikke stresser meg ufruktbar.

Netopp kommet hjem fra tredagers seminar med jobben, så er sliiiiten, ør og svimmel. Litt for høyt vininntak...

Ja ja, god helg jenter.

Skrevet

Til tross for plenty av symptomer, så kom TR idag!! :( Over i 2.pp. Og smører meg med all den tålmodighet jeg klarer. :) Lykke til til dere andre! Blir spennende å følge dere i uken fremover! :)

Skrevet

Jeg har ingen symtomer, bare litt halsbrann, men eller kjenner jeg absolutt ingenting! Og ikke er jeg helt sikker på ka tid i uke 37 e ska ha ikm, jaja, får vel bare vente og se, men jeg tviler. Hadde MA i juni og da jeg blei gravid da kjente jeg flere ulike ting så det var aldri noen tvil!

Lykke til folkens!! :)

Skrevet

Jeg fikk svak positiv test i dag, så da blir det spennende å se om testene blir sterkere utover uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...