Gå til innhold

hvor mye sover de på dagen, ca 8 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er snart 8 mnd, og det ser ut som hun driver og legger om fra 3 til 2 lurer på dagtid. Blir helt forvirra, jeg!

Hvordan sover deres små, og når gikk de fra 3 til 2 daglurer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi på 7 halv mnd sover alt fra 4-5 t i løpet av dagen fordelt på enten 1-2-3 lurer fikk litt bakoversveis i dag da det gikk opp for meg at hun ikke hadde våkna etter 4 t så da for jeg opp å vekket henne :D blir nok en liten lur til nå i 4 tia

Skrevet

Som regel 3 ganger, men noen ganger 2. Da blir hun veldig grinete på kvelden, så det er for lite tror jeg.

Hun sover alltid 30 minutter av gangen, aldri mer, tilsammen 1 1/2 time om dagen.

Skrevet

Vi driver å justerer fra 3 til 2 lurer nå, sønnen min er 8,5 mnd. Før sov han en time ca på morgenen (8-9) så en halvtime ca 11.30-12.00 og ca 14.30-15.00. Så ble det mye tull med sovingen halv tolv og tull på natta (men det kan jo også skyldes tenner) så vi prøver å legge om. Ikke fordi vi tror han trenger mindre søvn på dagen, men kanskje fordi han trenger å sove litt lenger om gangen. Nå prver vi en lur morgen og en på ettermiddagen

Skrevet

Takk for svar så langt. Lurer på en ting til, bare.

Hvor lang tid går det mellom siste lur og natta?

Skrevet

Her sover gullet vanligvis 3 ganger om dagen, og da vanligvis 1 time pr lur. Han er en morgenful, er våken i 06-tida, og sover ca kl 8, 11 og 14-15. Vi prøver å unngå at han sover etter kl 16, for da blir han vanskelig å legge om kvelden. Legger seg for natta ca kl 1830-19.

Skrevet

datteren min har akkurat begynnt å sove ca en time mitt på dagen. tidligere sov hun ikke åp dagen i det hele tatt. hun er åtte mnd og legger seg ca 19 på kvleden og sover stort sett gjennom hele natten til kl 0630.

jeg misunner alle som har babyer som sover på dagtid!

Skrevet

He-he, vi kan jo bytte litt perlefisken.. Jeg skulle gjerne litt lengre natt.

Minstemann her sover ca 4 timer på dagen fordelt på 2-3 dupper, men han sover bare 8-9 timer om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...