Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er senga ferdig montert, (ikke lagt på sengetøy enda), bagen er ferdig pakket, de fleste klærne til lillegutt henger til tørk, dyna skal vaskes om noen dager, barnevogna er klar...

Og mamma, pappa og store søster er VELDIG KLARE!!

Så nå kan han i grunn komme når han vil.

Koser meg virkelig med de siste ukene av graviditeten, selv med bekkenløsning, maserier og kun få timer søvn hver natt.

Lykke til med resten av tida til alle dere..!!!!

Håper flere av dere klarer og nyte og slappe mye av de siste ukene, det trenger vi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så gøy :) Her er også det meste klart, og jeg er ikke høygravid før om 11 dager...hihi.... Har igrunn hatt ting klart ganske lenge, men gleder meg sånn, så klarer ikke vente med ting :) Kos deg masse den siste tiden, og LYKKE TIL med fødsel :)

Klem fra

Skrevet

Så deilig!

Jeg har 12 dager igjen til høygravidstatus og er langt fra klar. Har fortsatt endel som må kjøpes inn, senga er fortsatt flatpakket i boden og klær/ sengetøy/ dyner er uvasket. Utstyr som vi har lånt bort har vi heller ikke fått hentet.

Merker jeg syns vi burde sette opp dampen litt snart, men det ikke så greit med en turbo på 3 år, en far som jobber mye, barnevakter som har vært mye bortreist og en mor med bekkenløsning...

Skal en tur til Sverige snart for å få unna de siste tingene som skal handles inn, men det er ingen som reagerer når jeg sier at vi må fastsette en dato. BLÆ!

Jeg tror denne ungen kommer mer presis enn den forrige (13 dager overtid) så jeg vil ha ting klart snart. Og bekkenløsningen min blir ikke akkurat bedre.

Jaja, det blir bare mer å gjøre for far da hvis jeg plutselig føder :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...