Gå til innhold

Hoster og hoster og hoster til jeg brekker meg :(

Anbefalte innlegg

Æsj - hater å være så snørrete og hoster som jeg nå gjør. Er forkjøla på 11 dagen nå og føler meg sliiiiiiiiiten... :(

Har også begynt å brekke meg de to siste dagene pga så mye slim i halsen, blæh :(

Har bare vært utenfor døra 2 ganger den siste uken siden jeg har vært sykmeldt og mer eller mindre sengeliggende. Har ikke feber da!! Følte meg i grei form i dag og dro til senteret for å handle turndrakt til lille snuppis da hun har begynt på turning denne høsten og skal dit igjen i dag...

Var høyst borte 1 time og 20 min fra jeg kjørte ut av garasjen og til jeg parkerte hjemme, orket ikke handle med meg mat engang på vei hjem - og jeg er totalt utslitt!!!

Flere som er forkjøla i 1 tri og sliter litt??

Ellers er jeg bare 6+0 i dag og gleder meg over hver dag jeg er gravid, håper bare tiden går litt fortere snart så en kan få kommet seg på tidlig UL, se at alt er bra og deretter nå 2 tri... Åh, som jeg gleder meg :))

Fortsetter under...

Tusen takk - du, den trengte jeg!! Jeg skal jo seff RUGE som du sier, hehe :)))

Mannen får ta seg av handlingen på vei hjem fra jobb etterpå!! Skal sende han en liten handleliste på sms jeg nå ;)

Ha en strålende fin uke :)

Klem fra en optimist til en annen ;)))

Jeg har det på samme måten. Har vært forkjølet i 2 uker nå og hoster opp grønn gugge. Føler meg helt matt, samtidig som jeg har en 1,5-åring som gjør at man ikke bare kan kaste seg ned på sofaen etter jobb.

Er 40% sykemeldt nå, så er hjemme tirsdag og torsdag så det hjelper jo på. Men orker ikke å dra på lunsj ut og shoppe eller noe annet enn å slappe av hjemme.

Er 8+4 i dag og gleder meg til forkjølelsen er over og kvalmen og trøttheten begynner å gi seg!

God bedring til alle oss forkjølte og slitne gravide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...