BettyBoob Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Noen som har opplevd MAX status flere dager på rad? Jeg hadde HØY i 3 dager og så MAX på 2 dagen nå...
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Trur det alltid er det... (?) Med meg varierar det kor mange dagar det er HØY fyrst, men så blir det alltid 2 dagar med MAX, og 1 dag med HØY etter det igjen, får det går ned på LAV igjen... Så trur nok det er sånn det skal vere
missme Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Jeg er gått løs på tredje syklus nå, første syklus hadde jeg ingen dager med høy frutkbarhet men to dager med max Forrige syklus hadde jeg høy i 2 dager og max i 2 dager så får se hva som skjer nå på tredje syklus
Åse❣ Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 min viser også noen dager med høy så et par dager med max og så høy igjen
BettyBoob Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 takk for svar! Dette er 2 mnd med monitoren, første mnd hadde jeg en dag høy, en dag max og en dag høy før den ble lav igjen Vi kjører på i kveld igjen vi, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå