Gå til innhold

Må tredjemann også ha et navn på E?

Anbefalte innlegg

Har Elias og Emma og er usikker på om tredje barnet MÅ ha det å? Syns mange av navnene på E blir så like - spes jentanavna. Er ikke så mange fine guttenavn å veldge mellom på E, syns jeg - bortsett fra Emrik.

Hva syns dere?

Fortsetter under...

Helt enig med de over, trenger ikke å begynne med E, og Emrik er for likt.

Imidlertid synes jeg det er mange fine guttenavn på E da, for eksempel: Einar

Eirik

Even

Endre

For å nevne noen av mine favoritter.

Jeg hadde valgt å fortsette med E. Vi valgte bort samme forbokstav på nr 2 delvis fordi hvis det skulle bli en nr 3 så hadde vi låst oss fullstendig. Men dere må jo selvsagt finne et dere liker. Gjør dere ikke det, så bør dere gå for et annet.

Elias, Emma og Elvira

Elias, Emma og Estella

Elias, Emma og Eira

Elias, Emma og Ea

Elias, Emma og Evelina

Elias, Emma og Elea

Elias, Emma og Eleanor

Elias, Emma og Ella

Elias, Emma og Elona

Elias, Emma og Elora

Elias, Emma og Ellinor

Elias, Emma og Emelia

Elias, Emma og Emine

Elias, Emma og Emilian

Elias, Emma og Eirik

Elias, Emma og Erik

Elias, Emma og Edvard

Elias, Emma og Erlend

Elias, Emma og Elander

Elias, Emma og Elliot

Elias, Emma og Emelius

Elias, Emma og Eldar

Elias, Emma og Elenius

Elias, Emma og Even

Elias, Emma og Emanuel

Elias, Emma og Espen

Annonse

Tusen takk for innspill og forslag :)

Syns fortsatt det er vanskelig. Føler vi bør fortsette med E, MEN jeg liker ikke så mange av dem ;) Godt vi har litt tid på oss egentlig - er bare i uke 9 :)

Synes absolutt at du bør velge en annen boksav på tredjemann. Er ikke fan av lik forbokstav på søsken. Om det er et navn dere virkelig liker, som begynner på E, så er det noe annet. Men å velge det kun fordi tredjemann også skal ha samme bokstav blir litt feil grunnlag synes jeg.

Skjønner ikke hvorfor alle skulle måtte ha samme bokstav? Synes det blir litt too much jeg. Nei, velg det dere synes er fint uten å tenke på sånt! Når vi velger navn til nr to, så kan det hende vi ender opp med samme forbokstav, men det er i så fall helt tilfeldig. Vi tenker absolutt ikke på hva som passer sammen og ikke. Det eneste jeg passer på er at det ikke blir for likt, da det kan være litt upraktisk.

Takk igjen for svar :) Jeg er egentlig enig i at man selvsagt må velge et navn man liker...det bør jo gå foran det å bruke samme forbokstav til søsken, ja :)

Å at begge de to begynner på E er rett og slett tilfeldig...vi likte begge de navnene...så da ble det slik :)

Vi får se hva det blir til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...