Gå til innhold

Når startet dere med skive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilke typer pålegg i begynnelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet da han var 6 måneder. Leverpostei, kaviar, smøroster og fruktmos:)

Skrevet

Startet nårhan va 5 og en halv mnd... Startet med bare smør, ellers leverpostei, smøreost, prim osv...

Tips!!! IKKE start med loff, det er mykt og fester seg i ganen. Løser seg ikke like godt opp som grov brød ;)

Skrevet

Så tidlig??

Hvordan gjør dere det da? Vet at de ikke skal ha skorpe selvfølgelig, men hvordan gjør dere det ellers?

Vesla er 5.5 måned og trodde ikke jeg kunne begynne med brød på lenge enda!!

Skrevet

De renger ikke ha tenner for å spise skive.. Gutten min fikk ikke tenner før han var 9 mnd og da hadde han spist skive lenge.... De klarer å tygge med gommene og tungen... Gi henne små smaksprøver når dere sitter å spiser frokost og kvelds da vettu... Bare gi henne små biter... Gutten min var drit lei grøt, så jeg synes det var en befrielse å gå over til brød i stede... Og han elsker det ;)

Skrevet

mini er 5.5 mnd og HS sa i dag at jeg kan begynne å gi brødskive,helst med jernberiket prim (litago) eller leverpostei. vet ikke om jeg tør ennå,hehe, blir nok sittende med hjertet i halsen i frykt for at han skal svelge vrangt! kommer nok til å vente litt til før jeg prøver

Skrevet

Æh, og vi sliter fortsatt med å i det hele tatt få i han noe annet en mm :P

Husker ikke engang når jeg startet med de to første; men de var hvertfall 8mnd gamle.

Brødskive var det siste de fikk. Først grøt, så middag og frukt deretter brød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...