Påanigen :) Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid og har en liten en på snart tre måneder. Dvs at det blir mindre enn et år imellom(!). Andre i tilsvarende situasjon? Kanskje til og med i Oslo eller omegn?
Påanigen :) Skrevet 8. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2010 Hmm.. da ser det ut som jeg er helt alene her inne. =P Hehe. Dytter litt likevel jeg.
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Oi Det blir 2 tette ja! Er ikke i samme situasjon, men ville bare si gratulerer..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Oj, gratulerer så mye!! Jeg er også gravid. Er snart over 24 uker på vei. Det blir 14.5 mnd imellom mine
Påanigen :) Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 Gratulerer til deg også, Vestlandsfanden. Jeg er vel bare 5-6 uker på vei jeg da. Er fortsatt sjokkert, trodde ikke det var mulig at det skulle kunne gå så fort selv om jeg fullammer. Planla dere to så tette?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Nei vi planla det ikke, men hadde fått mensen tilbake, så visste jo at muligheten var der Var litt skrekkblandet fryd først, men nå gleder jeg meg masse!! DU må ha lykke til så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå