braveheart Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 jeg måtte sy masse etter fødselen som var for over 6uker siden. er det normalt at jeg fremdeles har vondt? dere som har skrevet om at dere var betente der nede og fikk penicilin,kom det grønt verk fra underlivet deres?begynner å bli mektig lei nå og bekymret på om dette er normalt...det er vondt å sitte og det svir og noen ganger stikker.. er veldig takknemmelig for svar
Sweet Amber Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Jeg revnet mye under første fødsel for snart 4 år siden, og sleit med smerter i noen måneder. Det var ikke betent. Det ble litt bedre da det ble oppdaget at et sting var for stramt og dette ble fjernet, men helt smertefritt ble det ikke likevel. Nå derimot er det helt fint. Ikke vær redd, de er flinke til å fikse på norske sykehus i dag og selv de med totalruptur ender tilnærmet alltid som normale igjen:) Det skal ikke komme grønt verk, da må du ringe fødestedet eller fastlegen din og få time. Det kan godt komme grønne tråddeler da disse noen ganger bruker mer enn de tilmålte 2 ukene på å løsne, men det skal være lett å se at det er tråder altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå