Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med bio glandin, eller hørt om det funker? Har hørt noen si de har brukt dette for å sette i gang fødsel. Har bare så lyst til at noe skal skje snart! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg går å er LEIIIIiiiiiii av masrier på nattetid og dagtid.. uten at noe mer actionfyllt skjer..

Sjekket derfor igår ut bio glandin i life butikken i nærheten.. der de ringte forhandleren for meg å spurte om effekten iforhold til fødsel og gravditet....

For d første er d blodpris på produktet synes jeg.. 150 kapsler til 398kroner tror jeg prisen var.. ca 400 kr iallefall..! Å Ifølge forhandleren å de som produsere dette produktet så har de ingen "bevis" /forskning på at dette fungerer som fødsels igangsettende etc.. da gravide og ammende ikke er lov å teste ut ting på sa de...

Så da sitter man igjen like smart ang denne saken .. jeg valgte bruke mine penger på bringebærkapsler heller som jeg MERKER virkningen av selv i form av masrier sådan men.. (sukk) og kanelte... som faktisk smaker godt også :)

Du ser selv hva du ønsker gjøre... prøve den eller ikke.. men rop gjerne ut korsn den fungerer om du merker fungsjon :)

Selv er jeg i uke 37+3 idag å slimpropp har gått og livmorhalsmunn etc er modnet ifølge JM... så jeg går å håper å håper .. dagene er såååå lange for tiden.. ventetiden føles uendelig.. bah*

Lykke til for oss begge... :) x fingrene for at det snart skjer noe for oss også :)

Skrevet

Takk for svar!:) Uff føler med deg, er utrolig lei de maseriene jeg og! Sendte samboeren min ned til byn akkurat for å kjøpe bio glandin, men da ringer jeg å ber han ta med bringebærkapsler i samme slengen hehe :P

Det var dyrt med 400 kroner ja! Hvertfall når ikke det er noe særlig bevis for at det fungerer. Men tror jeg tester det ut for det, så skal jeg si ifra hvis det skjer noe:) Har jo hørt noen si dette funket, men om det er tilfeldig er det jo ingen som vet.

Slimproppen har gått her og, så eneste jeg gjør er å vente å vente. Ja dagene går veldig sakte for tiden!

Får håpe maseriene våre blir ordentlige rier snart! :) Masse lykke til til deg også! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...