Gå til innhold

regntøy som er lett- men vanntett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Alt det jeg har sett på er så tykt og tungt, ønsker meg et sett som er lett og samtidig slitesterkt og vanntett... Vurderer en "billig" vanntett bukse og å heller legge mere i en jakke (som også vil bli brukt som en slags "allværsjakke"- dermed gjerne med pustende materiale...poden blir fort varm og svetter...)

Tips mottas med stor takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker kun helly hansen allværs jakke (når det regner )...og på vinter klær skogstad ..det er vi kjmpe fornøyd med ...puster og er supre klær=)))

Skrevet

Helly Hansen regntøy har jeg alltid vært fornøyd med. Det er veldig lett å ha på. Nå har begge gutta Abeko kjøpt på rema! Virker som det holder bra så langt i alle fall. Det er også veldig tynt og lett, men har ingen erfaring med det fra før.

Skrevet

Hvilken modell Helly Hansen? Ser det er noe som heter kids explorer (gummi, er vel ikke akkurat lett, eller? ), og en annen som heter K Kaptain Juel eller noe sånt- den ser i alle fall lettere ut....

Får ellers sjekke KappAhl da- trur eg skal innom et sted hvor denne kjeden er iløpet av høsten:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte først regnklær fra navigare, men det var som du sier tungt og hardt materiale. Passer litt for større barn som greier å bevege seg litt friere sikkert. Så jeg kjøpte regnsett fra Stormberg! Kjempe fornøyd, lille krabber rundt i sandkassen i bhg, og koser seg med å gå med tantene ganske så lett. Det virker jo ikke så tykt, men vi har bare en ulldress/fleece dress under der igjen over bodyen og strømpisen så blir iallefall ikke mor bekymret når det er kaldt ute :P

Skrevet

Veldig fornøyd med regntøy fra Polarn o Pyret:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...