januar-jenta Skrevet 7. september 2010 #1 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg planlegger allerede neste forsøk....tidlig ute:) Og tenkte at jeg tar en inseminasjon til i neste syklus hvis det ikke klaffer denne gangen heller. Jeg har en ampulle med 600 ie puregon liggende som må brukes innen en måned, så da tenkte jeg at jeg kunne kjøre litt hormoner i neste syklus, ikke bare pergo. Hvilke hormoner har dere brukt og hvilken dose? Hvilke dager? Det er dette her jeg spent på å høre fra dere om deres erfaringer:) Har dere brukt pergo også? Fikk svar fra CFC om å sette 75 ie gonal-f dag 7-8-9 i neste syklus. Men gidder jo ikke kjøpe gonal-f når jeg har puregon liggende, så da blir det puregon;) I og med at jeg bare skal ta en inseminasjon kan jeg jo ikke risikere å få for mange egg heller, da blir det jo bare avbrutt. Spent på svar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142291676-noen-som-har-brukt-hormoner-puregon-feks-i-forkant-av-inseminasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Vanillie Skrevet 7. september 2010 #2 Del Skrevet 7. september 2010 På mine forsøk har jeg tatt 50mg Pergotime (har faktisk klart å oppdrive det alle fire gangene) fom. dag 3 og i fem dager fremover. I starten satte jeg Menopur siste pilledag pluss dagen etter, og så scanning og der ble det stort sett besluttet at jeg ikke skulle ta sprøyter etter det. Etterhvert fant legene ut at vi sløyfet Menopur helt siden jeg var helt på grensen til å måtte avbryte pga. for mange folikler. Han skulle egentlig avbrutt, men fremskyndet eggløsningssprøyte og inseminasjon for at ikke alle foliklene skulle rekke å utvikle seg. Denne gangen skal jeg ta Clomifen i stedet for Pergotime, i fem dager, og så scanning på dag 9, og så Ovitrelle ut fra størrelsen på foliklene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142291676-noen-som-har-brukt-hormoner-puregon-feks-i-forkant-av-inseminasjon/#findComment-142292252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma i Irland Skrevet 7. september 2010 #3 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg har bare hatt en inseminasjon, og det var med hormoner. Jeg tok tamoxifen tabletter 2 ganger hver dag fra dag 2-6 Tok 150 ie GonalF dag 3 og annenhver dag frem til dag 13. Jeg tok orgalutran hver dag fra dag 9 for a unnga "ufrivillig" egglosning. Pregnyl dag 14 for a faa egglosning. Ble scannet dag 10 og inseminasjon dag 15. Vet ikke hvordan de andre medisinene virker, disse var de eneste "merkene" jeg har vaert borti. Jeg hadde tre follikler til a begynne med, men bare to ble til modne egg som losnet. Jeg brukte ogsa Cyclogest hver kveld i 2 uker etter inseminasjon for a hjelpe eggene til a sitte. Virket til oss, er 25 uker pa vei na Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142291676-noen-som-har-brukt-hormoner-puregon-feks-i-forkant-av-inseminasjon/#findComment-142292696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå