MammaMia=) Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Har akkurat startet på uke 28 (27+1) i dag.. Utrolig hvor fort tia har gått.. Og ikke minst hvor mye mindre jeg stresser med å gjøre ting klart nå enn sist svangerskap.. hehe.. Får vel slappe av å nyte siste etappe før babyene blir født.. Tror ikke det blir tid for avslapping den første tia da gitt..=)
skinflash1 Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Vi har samme termindag vi! Så siste uke her inne for meg også Oi så spennende med tvillinger da! Er mitt første barn dette så for meg har tiden gått saakte..
MammaMia=) Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2010 Jøss, trodde nesten ikke det var andre som hadde termin den dagen jeg. Ja det er kjempespennende.. Men er glad det ikke er første sv.skap da ettersom det er 2.. Morro med nr 1også da..Det er en utrolig opplevelse.. Men skjønner at tiden har gått litt saktere der..
Gulljentene Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Siste uka mi også på 2.tri, er 27+4 idag Bare de "morsomste" månedene igjen nå, he he
Mammas lille Marie =) Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Siste uka mi her inne også =) 27 + 2 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå