♥REBECCA♥ Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 og den viste an svak tynn rosa strek. jeg er to dager over ikm. økt matlyst,sover mye,halsbrann,tisser mere,bedere luktesans og humøs svingninger delux.... gravid?
Underveis --> Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 De sier jo at en strek er en strek ;-)
Hannah_84 :) Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Hei! så artigt,samme situasjon her! tok en test siden jeg er to dager over ikm,og den viste en tynn strek jeg ikke har sett før,så er lov å håpe:) får ta en ny test om 2-3 dager.. krysse fingrene for at ingen TR kommer! lykke til til oss:)) (og alle andre)
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Sitter å lurer på det samme!har ikm i morgen å ultra svak test!ingen symtomer utenom murringer så jeg aldri har når jeg venter mensen!men tenkte å ta en ny test på fredag hvis ikke tanta har komt til da.vi er ikke akuratt prøvere,er litt sån skjer det så skjer det!men kjenner nå at jeg har veldig lyst!dette blir mitt 5 barn hvis alt går bra )
♥REBECCA♥ Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 hei ella ser da dette kan bli ditt 5 barn er i samme sitvasjon her, dette blir da mitt 5 barn,min mann har sterlisert seg,og det ville ikke være tryggt før i slutten av september,og se her,her sitter jeg nå da, gikk fra blank strek,til litt strek,til strek med litt mere farge. har barn født 02,08,08,10, og dette nå,hvet egentlig ikke hva jeg skal gjøre:
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 hei igjen ))blir veldig tette dine da!!mine er født i 98.02.04.06 så 4 år siden sist for meg!spennende men veldig travelt ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå