Gå til innhold

Andre som sliter med migrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt migrene de siste 15 årene, og bruker vanligvis Maxalt (ved anfall) som holder migrenen sånn delvis i sjakk. Kan jo ikke brukde dette lenger nå som jeg er gravid igjen, og holder på å bli desperat. 16 uker på vei i morgen. Jobber som lærer på en ungdomsskole, formen var grei i sommer som jeg hadde mye fri og kunne slappe av, men etter fire uker på jobb så tror jeg at jeg snart blir sprø. Migrene konstant, og nå har det også "satt seg "i nakken og den ene skulderen. Har ny trinnleder og ny rektor (begge menn) som jeg har forsøkt å snakke litt med men føler ikke jeg får den store forståelsen. Alternative arbeidsoppgaver finnes ikke har jeg fått beskjed om. Har hyggelige elever, men med fulle dager med høyt tempo og mye "summing" rundt meg hele tiden så går ikke dette lenger. Hangler meg gjennom jobben og ligger på et mørkt rom resten av kvelden. I natt har jeg nesten ikke sovet, så i dag måtte jeg krype til korset og gi beskjed om at jeg ikke kommer på jobb. Skal til legen (vikar, min har ferie) på torsdag og håper jeg kan bli delvis sykmeldt.

Hvordan klarer dere andre hverdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)