Underveis --> Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Da er spiralen nappet ut. Du store all styrenes! "Til høsten en gang. Det passer fint". Plutselig var det høst gitt! Huhuei hvor det går! Gleder meg hverken til svangerskap eller fødsel, så slik sett kan det godt drøye en stund før jeg blir gravid på nytt. På den annen side: Riv av plasteret! Blir fortere ferdig på den måten :-P Flere som er i gang på nytt, men som egentlig ikke gleder seg? HJÆLP!
wingla76 Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Hei. Jeg gruer meg ikke så mye. Men har hatt lyst på nr 3 siden for to år siden. Har to barn fra før på 4 og 6 år. Det blir litt lenge mellom de to og neste mann, men det blir nok bra. Jeg tok ut spiralen 9 august og fikk positiv EL-test forrige torsdag, altså 2. september, og selv om ikke gravidtesten slår ut ennå, så skjønner jeg det på kroppsignaler at det har skjedd noe. Jeg regnet ikke med at det ville gå kjapt fordi jeg blir 34 år nå. Men hadde hørt om tilfeller hvor det skjedde med en gang. Og jeg kjenner igjen formen fra forrige gang. Så da kan det gå kjapt ja..
Underveis --> Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2010 Hah! Du er jo bare ungdommen! Jeg er 35 og har bare en fra før ;-) Håper den satt på første for deg. Håper vel at det skjer så fort for meg også nå. Da er man liksom i gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå