Gå til innhold

KUN POSITIV TEST, MEN OVERHODE INGEN SYMPTOMER

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg godt igjen i det du sier her.

Hadde "alle" symptomene i forrige svangerskap, og fødte da en velskapt liten jente.

Så hadde jeg et svangerskap som endte i MA i Februar. Gjennom dèt svangerskapet hadde jeg nesten ingen tegn til liv, så bestilte tidlig UL for å bekrefte mistankene mine den gang, noe jeg er glad for idag, siden jeg hadde gått rundt med et dødt foster i nesten tre uker.

I dette snavgerskapet er jeg litt usikker igjen, sikkert mest pga. at jeg hadde en MA sist. Er veldig redd dette skal skje igjen, og klarer nesten ikke tenke på noe annet om dagene.

Så med andre ord, dette kan vel helle begge veier.

Jeg vet hvertfall hvordan du har det, og jeg skal krysse fingrene for oss begge to! Kanskje du også skal bestille deg tidlig UL? Det er hvertfall betryggende for de fleste :)

Klem fra meg :))

Jeg er 9+0 i dag og har heller ingen symptomer. Må bare stole på at alt er bra i magen! Har vært litt uggen noen morgener og fryktelig trøtt etter jobb - men de siste dagene har jeg ikke merket noen ting. Det er klart man blir bekymret for bla. MA - men jeg velger heller å tenke positivt og prøver å være glad for at jeg ikke har noen plagsomme symptomer. Jeg hadde ingen symptomer forrige svangerskap heller, og fødte ei nydelig jente i sept'09. Merket ingenting før magen begynte å vokse.

Skal til legen på mandag for første kontroll, så håper jeg får bekreftet at alt er bra med spiren da:)

Lykke til alle sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...