gulda Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Kan ikke tenke meg noe verre akkurat nå! Ikke det at jeg nyter det til vanlig ;o) Har IKM i slutten av uka, og kjenner på alt som kan bety det ene eller det andre i kroppen. Frykter mensen noe vanvittig, og kommer til å bli enormt skuffet. Kanskje flere som kjenner på det samme? He he.. ;o) Og så et lite spørsmål. Kjenner meg ikke gravid, men ble plutselig kvalm i dag. Ikke blitt det så tidlig i mine andre svangerskap, og pleier ikke bli det i forbindelse med mensen. Er det vanlig å bli kvalm når en venter mensen?
Nellybelly Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Hei gulda! Ja, den er en fiende for meg også! Den kommer hver j--- mnd!! Jeg har ikm i dag, i morgen eller torsdag. Varierer mellom 14-16dpo som regel og er 14dpo i dag. Tok test i dag, negativ som bare det... igjen! Jeg har kjent murringer i går og i dag, i peroder, og en del stikking også siden 5-6 dager etter el. Kjenner på meg at tr er på vei, og kjenner humøret og skuffelsen komme sigende samtidig. Sier seg selv med negativ test i dag også. Kvalme? Jo, jeg har hatt det sånn innimellom helt fra noen dager etter eggløsning jeg. Mest når jeg er sulten, eller på kvelden. Ofte er jeg ekstra kvalm et par dager før mensen kommer... Hodepina kommer dagen før. Jeg skal ikke teste igjen før fredag, om tr ikke kommer da, noe jeg tror den gjør. Men håper i det lengste at hun hopper over meg snart!! Håper du slipper besøk gulda!!! OG at kvalmen din betyr noe positivt!
gulda Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2010 Takk, Nellybelly. Tror ikke jeg er gravid, så tror også at den forhatte mensen snart kommer. Får håpe den testen din var feil og vi begge blir positivt overrasket. Men hvis ikke så sees vi vel på tråd for IKM uke 40.. ;o) Det er så kjedelig å gå og vente også, for da er det jo iallefall ikke noe fremskritt!
Vi2+1?19 pp Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Jeg pleier å bli småkvalm dagen før TR kommer. Hodepinen kommer første dagen sammen med frysninger og sår hals. På dag nr 2 er alle symptomer borte. Dessverre så blir jeg også fryktelig deppa når jeg skal ha TR, det ble jeg selv før jeg gikk og ønsket at den ikke skulle komme. Og da når jeg attpåtil blir så skuffet for hver gang så blir TR- dagen helt grusom å komme seg igjennom :-| Heldigvis bedrer også humøret mitt seg på dag nr 2 og etterhvert som dagene for EL nærmer seg så blir jeg mindre og mindre skuffet og mer og mer håpefull.. Det er kanskje noen som kjenner seg igjen i det? :-p Fikk Tanta i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå