Gå til innhold

gulp

2 boys & now pink

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos Jordmor i dag. Hun mener at jeg vil bli innlagt i morgen for videre oppfølging og evt igangsetting. Hun ville ikke gi meg flere timer, da hun mente jeg ikke kommer til å trenge det.

Jeg var inne på kontroll med lite liv på KK for 2 uker siden og de fant ut at baby er bitteliten. De mener hun ikke legger på seg... Og satte meg opp til ny kontroll i morgen...

Var inne på enda en lite liv kontroll lørdag, og hun hadde det bra, men er liten og litt slapp...

Så da skal fødebagen pakkes, oppholdsbag pakkes og huset rengjøres... Jeg trodde jeg hadde litt bedre tid på meg... Hehe... føler jeg sniker voldsomt! (er 36+0 i dag)

Så nå er jeg på innsamling av fødestøv!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til.....heldig som kan snike litt....slippe den verste ventingen.....

Skrevet

så spennede. var selv hos jordmor i dag, og pga mistanke om svangerskap forgiftning skal jeg på sjekk på føden i morgen. fikk heller ikke ny time. og jeg skulle vist ta med bagen og ha den i bilen i tilfelle jeg ble lagt inn for ks. (er seteleie derfor ks). men uansett om jeg ble sendt hjem eller innlagt trodde ho at jeg vill få ks innen 2 uker. kunne trengt å vaska hus her også, men i dag skulle jeg bare hvile fikk jeg streng beskjed om. jeg er 37 uker i dag, så er fare for sniking i køen her også. hehe.

du får ha masse lykke til i morra, godt å vite at en blir fulgt skikkelig opp når ikke alt er som det skal,

Skrevet

Ja, bare håper jeg ikke får for høye forventninger og så blir skuffet...

Jordmoren min sa hun skulle på nattevakt i morgen, og at hun regnet med å finne meg traskende i gangen om jeg ikke lå og fødte!

Skrevet

Oi, så spennende, og samtidig litt skummelt. Men så bra at de tar det alvorlig, og at de passer skikkelig godt på deg.

Lykke til i morgen, krysser fingrene for at alt går fint!

Skrevet

masse lykke til!!:) Og ja, nå sniker du veldig!! hehe Gled deg til du har nurket i armene!!:)*misunnelig* vi har egentlig termin samme dag,7 okt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...