Dukkehuset Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Da kom mensen, og går inn for fullt denne måneden :-) Håper alt klaffer. Andre med IKM uke 40?
Vi2+1?19 pp Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Jupp- TR kom i dag. Så da blir det IKM uke 40 på meg. Denne måned med hjelp av Pergo for første gang :-)
Hera1 Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Jepp, her også! TR kom i går kveld, så da er jeg over i pp3, med IKM 5. oktober.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Slenger meg på her jeg også . Mensen kom idag og med en syklus på rundt 31 dager blir ikm i uke 40 nærmere bestemt 8.oktober:-) Håper det blir mange positive tester uke 40:-) Hvor langt er dere andre kommet i prøvingen? Barn fra før? Vi setter igang med pp 5 denne måneden, da forrige måneds eggløsning gikk til spille siden mannen min var i nordsjøen. Vi har to gutter fra før november 2005 og februar 2008
Dukkehuset Skrevet 9. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2010 Vi bestemte oss for å begynne å prøve forrige måned, men har ventet til denne måneden da samboeren min studerer og det passer da best at det kommer en baby fra juni av :-) Ingen barn fra før.... Fikk tilbake min normale syklus på ca. 28 dager med en gang etter pilleslutt. Har brukt prevensjon de siste 8 årene, så so far so good... Håper det sitter en spire i oss alle i uke 40 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå