Med_håp_i_magen Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Joda, jeg ser at det er lovlig tidlig å begynne å tenke på sånt, men med termin i midten av november så innser jeg at her må det planlegges i forkant... (Jeg har laga julekalender til ham hvert år siden vi ble sammen, så jeg vil ikke droppe det i år heller.) Mannen min skal sove på fødeavdelingen sammen med meg, så det blir ikke aktuelt med sånn "gratulerer-pappa-kurv "som har vært diskutert her tidligere. Tenkte å plukke opp noen tips fra de trådene, men når jeg skal ha 24 pakker så må jeg holde snittprisen ganske lavt. Noe baby supporterutstyr kan jeg jo skaffe - fotballgal pappa som får sønn trenger jo sånt, men noen andre tips?
Med_håp_i_magen Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2010 Dytter litt på meg selv jeg... Virkelig ikke et eneste tips å få??? Har hatt en ide selv: Hva synes dere om en pakke ørepropper og gavekort på en sammenhengende natts søvn på gjesterommet?
Voyeur Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 SYns vel egentlig at han kunne lagd julekalender til deg i år:)) Fylt med små godsaker som en nybakt mor fortjener! Har desverre ikke noen gode tips, er elendig på sånne ting selv. Men syns ørepropper og en god natts søvn på gjesterommet hørtes lurt ut. Du kan jo kjøpe ting du selv får nytte av også? En god dvd til lørdagene, eller en artig tegneserie på en søndag?
tulla<3sep2010 Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Syntes ørepropper og en godnatts søvn var en kjempe fin ide! Ellers: Favoritt sjokoladen/ godteriet hans.. Det kan jo være i flere pakker. Billig og koselig. Om han er glad i øl så kan du jo pakke inn en øl til han, er heller ikke særlig dyrt og litt morro, sjekk kalenderen å pass på å sette den på en fredag eller lørdag:). Ellers et bilde av dere/ eller magen din nå som du er gravid.. Med noen små ord bak. "Jeg kunne aldri funnet en bedre mann og få verdens mest fantastisk sønn med" "Verdens beste pappa" body eller smekke fra hennes å mauritz. De har også noen verdens beste pappa kluter på kid eller princess, husker ikke helt, men det kan jo være litt koselig. Kommer ikke på noe mer akkurat nå.. men noen forslag hvertfall:)
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Vi har blitt enige om å dele julekalenderen i år, altså vi får en gave annenhver dag. Vi ble også enige om å lage " gavekort" i den i stedet for å kjøpe 24 små gaver. Og et eks. på et slikt et er at han får fotmassasje i 15 min eller ryggmassasje.Det vet jeg at han setter pris på hvertfall. Genialt med en en natts søvn på gjesterommet da :-D Den må jeg ta med i idèboksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå