Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å få effekt av tyroksin? (levaxin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten nettopp begynt på det, og synes jeg merker veldig bedring allerede! Er det noen her som har erfaring på det og lavt stoffskifte?

Ble det noe forskjell på vekt, hud, søtsug, apetitt, søvnbehov, energi?

Alle erfaringer mottas med stor takknemlighet!!

Skrevet

jeg har lavt stoffskifte. husker ikke hvor lang tid d tok før medisinen begynte å fungere men kansje 14 dagers tid.

Jeg hadde gått me lavt stoffskifte en stund når jeg begynte me levaxin da, å da hadde jeg gått opp over 30 kg,hadde ingen energi, var konstant trøtt,glemte fort,hjertebank mm. apetitt hadde jeg ikke,men la på meg alikevell, for forbrenningen min er så å si helt ødelagt.

jeg gikk til diedetiker en stund pga vekten jeg da,noe måtte gjøres. søtsug har jeg ALTID hadd å jeg har prøvd krom å diverse andre ting som skal hjelpe men d fungerer ikke på meg iallefall. resultatet av at jeg gikk opp så fort i vekt er at blodsirkulasjonen min er dårlig,nesten alltid kald på beina og hendene og frys lett. også en del vondt i ledd.

men d er veldig forsjellig fra person til person,noen merker nesten ikke at de har d mens andre får mange symptomer.

håper du får fort energien tilbake:)

Skrevet

Tusen takk for svar, går du også kun på Levaxin? Har hørt at mange trenger annet i tillegg, men jeg må si at jeg tror at Levaxin virker på meg..Tar kun 1 tbl pr dag, men prøvd meg på 1 og halv i 2 dg. Føler meg mer opplagt og våken. Ja jeg har et slitsomt søtsug, tar 2 krom hver dag men...Sjokolade er og blir min favorittkos...Håper likevel det avtar litt nå med levaxin.

Er det flere erfaringer her?

Skrevet

Jeg begynte på Levaxin i 2004 - og merket akutt bedring. Jeg fikk bort 10 kg på 1,5 mnd (da trente jeg masse og altså), depresjonen forsvant og magen begynte å fungere. Jeg hadde da vært forstoppet i flere mnd..

Har lett for å legge på meg fortsatt, men ellers ingen problemer tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...