Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder min ankomst. Er faktisk 9+0 i dag, og har smuglest en stund, men har ikke orket å skrive så mye. Formen har vært svært vekslende, med trøtthet, kvalme og begynnende bekkenløsning, men jeg er så heldig at nå virker det som om noe av den verste kvalmen er i ferd med å slippe. Jeg er heller trøtt kl 20.30 med bekkenløsning, enn kvalm 24 timer i døgnet ;)

Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm, bare ekstremt trøtt, og bekkenløsningen kom i uke 11. Denne gangen begynte bekkenet å krangle i uke 8, så jeg vet hva jeg har i vente.

Har en jente født i Juni 2006, og er veldig spent på hva som kommer denne gangen. Kjenner at jeg ikke er like bekymret denne gangen. Med datteren min hadde jeg en blødning da jeg var 7+4, noe som føltes veldig dramatisk, så jeg forstår godt de som er redde. Denne gangen prøver jeg å ikke tenke så mye, så lenge symptomene er der i en eller annen form.

Jeg gleder meg til å få aprilbarn! Lykke til alle som skal være med de neste 7-8 månedene.

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit og gratulerer så masse med graviditeten :)

Har termin 22 april og formen er helt super.

Skrevet

Så deilig å være i god form! Kos deg med graviditeten. Jeg har ingen anelse om riktig termindato, siden syklusene mine varierte fra 24 til 32 dager det siste halve året, men jeg satser på siste syklus, og da har jeg termin 14 april, så får vi bare vente å se hva de sier på UL i uke 17 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...