Gå til innhold

Tidlig SA (4+6)

Giinaღ

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har testet positivt men har mistet veldig tidlig? Jeg har nettopp hatt en SA. Har blødd kanskje litt mer enn en vanlig mens. Er det slik at dere som har opplevd dette har ventet til dere har hatt enda en mens før dere har prøvd igjen? Leste noe om det her inne, men kjenner jeg er ALTFOR utålmodig til å vente så lenge. Ble neste TR veldig forsinket? (pga hcg som sikkert henger litt igjen i kroppen)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg oppdaget SA i uke 7-8 da jeg begynte å blø. Det kom ikke så mye blod og på innvendig ul så de ingenting, så jeg tror kanskje jeg mistet litt tidligere. Jeg måtte ikke ha utskraping. Jeg fikk beskjed på sykehuset om å vente til neste menstruasjon før vi prøvde igjen, det kunne ta 4-6 uker. For meg tok det 6 uker. Vet ikke hvor viktig det er å vente, men tror det har noe med fare for innfeksjon å gjøre.

Jeg har testet positivt 10.9. og begynte å blø 16.9. Jeg var gravid, det var ikke bare en forsinket mens. 16.9 da sa begynte hadde jeg hcg underkant av 3000 og 5 dager senere sank den til under 300. Blør enda...Jeg tenker samme som deg, klarer ikke vente i flere mnd. og flere sykluser før jeg prøver igjen. Jeg venter på UL 1.10 og hvis det ikke foreligger noen medisinske årsaker til at jeg bør vente, kommer jeg til å følge mine egne lyster og starte med en gang. Det beste er kanskje å finne ut om alt er kommet ut for å slippe utskraping og infeksjon, og spørre gynekolog om alt medisinsk sett er i orden. Dette er nok for meg...:)))håper at det ordner seg, vet akkurat hvor utålmodig du er, en av de verste tingene med alt dette er den ventingen som tærer på min psykiske tilstand...Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...