Gå til innhold

Parkdress - str 74/80 - finnes det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi skal begynne i barnehage i november og trenger parkdress. Hun er imidlertid veldig liten for alderen. Hun veier bare 8 kg og er nå 9 måneder. Hun "svømmer" i parkdressene som er i str 86. Men det må vel finnes noen merker som har mindre størrelser også? Tips tas imot med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi kjøpte troll sin ulldress til guttungen i vinter, str 74.. Den koster riktignok en del, men til så små har jeg til gode å finne billige dresser..

Vi handler på babyshop, der har dem flere merker å velge mellom, og både parkdresser og vinterdresser i små str..

Ellers vet jeg at skogstad har hatt litt billigere dresser før, du kan sjekke ut det evnt, skogstad selges i de fleste store sportskjedene...

Skrevet

Jeg mener å ha sett det flere steder (barnas hus, coop, hm, cubus). Hvis du ikke finner det så kan du bruke en regnbukse og vindtett jakke. Da kjøper du en tykk ulldrakt til å ha under.

Skrevet

Kjøpte dress på Name It i str 80, hun i butikken viste meg en test som er tatt på parkdresser nå, og de kom på 2.plass.

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips:):)

Skrevet

Reflex har dresser i både 74 og 80 :)

Skrevet

Jeg kjøpte reima tec dress str. 74 på finn.no til 300,-

De dressene er utrolig slitesterke og de små sliter ikke så masse som de gjør de vintrene senere. Dressen jeg fikk i posten var kjempefin.

Har igså en arva dress str. 86 liggende som er brukt allerede av 4 barn!!!!! og den ser helt ny ut!! reima er utrolig holdbart så tror ikke det er så farlig å kjøpe en sånn dress på finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...