Gå til innhold

Hvordan i all verden skal jeg få han til å ta flaska?????tips ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er nå 3,5 mnd og prøver å få han til å ta flaske, men han er ikke så villig. Puppen smaker mye bedre. Jeg øsnker å gå over til flaske nå for jeg er så lei etter flere betennelser og nå så innmari såre brystvorter-gruer meg hver gang han skal ha mat, og det blir bare oftere føler jeg.

Han bruker mam sine flasker, dem har han spist litt av før (maks 80ml...), men nå vil han ikke ta noe lenger.

HJEELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noen ekspert på området (nå gir jeg kun mme:) ) men jeg tipper du lukter puppemat. Har pappaen forsøkt å mate?

Har en datter som noen ganger nekter å spise til tross for at hun er kjempesulten og trikset da er å gå med henne på armen og lure inn flaska mens jeg går. Da tygger hun i noen få minutter også spiser hun ordentlig. Dere kan kanskje prøve det også, hvis det ikke funker med at pappaen gir flaska?

Skrevet

Tren, tren og tren :-) Min på snart 6 måneder nektet flaske da han var på din gutts alder. Vi begynte å gi flaske fast hver eneste kveld før legging. Han nektet plent i en 7-8 dager, før han en kveld bare sugde i vei og drakk opp hele flaska. Vi prøvde et par typer ulike flaskesmokker, men vet ikke om det hadde så mye å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...