ENVY Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Jeg har vært ute og inne hos legen i 2 måneder nå pga smerte rett under høyre bryst som har endt i smerteanfall og pusteproblemer. Da har jeg blitt sendt til spesialist 2 ganger for å sjekke nyrer for muligens nyrestein. Begge gangene får jeg beskjed "alt er bra". Nå er jeg 32 uker og smertene begynner og bli utholdelige, jeg kan ikke bruke høyre overarm for lenge, gjor vondt å trekke pusten til tider og smerten har spredt seg bak i høyre skulderblad! Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan få en full sjekk blant annet for blodpropp i lunga som jeg er bekymret for. Er så lei å høre alt er normalt når jeg "vet" det ikke er det. Er det noen andre som har det sånn eller hørt om det?
1. gangsmams Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Hei hei, jeg har ikke hatt sånne vondter selv, men hvis jeg var deg hadde jeg gått til fastlegen min og "krevd" en skikkelig sjekk. Selv om det sikkert ikke er noe farlig så har verken du eller babyen noe godt av at du går og har vondt og bekymrer deg.... Si til han/henne at du bekymrer deg for blodpropp, og at dette gjør at du ikke klarer å nyte svangerskapet, samt at livskvaliteten din blir redusert!!! Stå på krava og LYKKE TIL!!!
Nat27 Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 HUFF! Det der hørtes ikke noe godt ut!!! Har du vært hos kiropraktor/fysio terapeut? Det kan jo og være noe muskulært/ forskyvning eller lignende? Det kan være helt sinnsykt vondt og samtidig gi vondt for å puste, og nervene kan ofte lure oss til å tro at vi har vondt et annet sted enn der "onten" egentlig sitter... Men du må jo uansett få en skikkelig sjekk på dette, for "normalt" er det jo helt åpenbart ikke å ha så vondt, selv om det ev. ikke er noe farlig. Lykke til med utredning!
ENVY Skrevet 7. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2010 Tusen takk for svar:) håper jo at ingen har den samme smerten men hadde håpet det var noen da så jeg ikke var den eneste..hehe Ja jeg ringte i dag å sa at jeg ikke orker mere og noen må gjøre noe nå, men da sa legen jeg skulle ta en paracet hver 6. time i to døgn å se om det hjalp. men jeg har prøvd det for ca 2 uker siden og det virka ikke. Går ikke paracet på det muskulære eller tar jeg feil der? For jeg har tenkt at siden det ikke virka så er det ikke muskulært. Jeg har ikke vært hos kiropraktor eller noe med det her, har bare fått en ultralyd av nyrene mine 2 ganger. Men kanskje noe sånt kunne lindret på smertene. nå orker jeg nesten ikke tanken på å måtte fullføre dette svangerskapet her. skal litt for å knekke den kroppen her, men nå begynner jeg å bli despo! Men jeg skulle få time hos han til torsdag da, blir helt paff jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå