ev@drian Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Har deres gjort det? Ca når skjer dette hos de enkelte? Vil ha noe å se fram til, for det er så vondt for ribbena mine...må gå og legge meg ned litt...sukk.
MaudA Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Tror ikke det er noe spesielt fasitsvar på dette, men min mage sank hvertfall når guttungen la seg i hodeleie. Ca når jeg var i uke 35 tror jeg Syns den har sunket litt mer nå, men nå har hodet festet seg, og jeg er 37 + 5. Tror det er veldig forskjellig fra person til person dette her, som alt annet
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Jeg er 37 uker på vei i dag. Mini har ligget i hodeleie siden uke 28. Magen "datt ned" i uke 34,ingen problemer med å trekke pusten eller vonde ribbein
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 magen sank over natten, helt fantastisk Den sank da jeg var ca. 36,5 uke på vei
Oktober-snuppe <3 Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Min sank samtidig som da hun hadde festet seg -i uke 31...
ev@drian Skrevet 7. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2010 Ok, ser ut som det har litt med når babyen legger seg i hodeleie, og det har min gjort ganske lenge, så da får vi håpe det skjer ganske snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå