Gå til innhold

Grugleder meg til time hos gyn. i dag

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg forhåpentligvis få endelig avklaring på om jeg er gravid. Jeg føler meg gravid på alle måter, og blødningen føles som en evighet siden.

Likevel er jeg bekymret. Sånn blir det vel når man er i den kategorien som sliter med å bli gravid...blir litt hysterisk.

Nei, nå skal jeg tenke posetive tanker. Dette går bra, og vi får sikkert se et bitte lite bankende hjerte senere i dag....

Fortsetter under...

Ja, det er rette innstillinga det ;) Å jeg er helt enig med deg - tror dere får se et bittelite blinkende hjerte :) Masse masse lykke til, Cocco** - jeg venter spent på oppdatering. Når tid har du time?

Klem ;)

Åh...ja, det er litt kjipt med så sen time, men du får prøve å fylle dagen med noe positivt og hyggelig!!! Om ikke du er på jobb, ville jeg gått i gang med noe husarbeid eller rydding som tar litt tid og som får deg til å glemme tiden litt. Eller gå en lang fin tur i det flotte været (er jaffal fint her på sørlandet i dag:) - å plutselig så er klokka 3 før du har rukket og tenkt deg om ;)

Ha en fin dag sålenge :)

Ojjjj, ja det var lenge å vente helt til kl 15 i dag :/

Lykke, lykke til.... venter spent på positiv oppdatering fra deg og så satser vi på at jeg også får en positiv opplevelse på mandag :)

Stooooooooor klems

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...