Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Jeg har nå i 3 dager hatt skikkelige stikkinger nedentil. I mormunnen/livmorhalsen. Kynnerne kommer med mensmurringer og i går hadde jeg en del brun utflod.. Har googlet meg frem til at den brune utfloden er normalt å ha og er bare gammelt blod. Noen flere som har hatt det? Og hva er disse enorme stikkene nedentil i livmorhalsen? Og hvor kommer det gamle blodet fra? Er kynnere med mensmurringer greit? Jeg er 33+2 og livredd for enda en prematur fødsel. Er nå i grunn på overtid (heldigvis). Gutten min kom i uke 32. Håper noen kan svare og berolige...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 uffda kjære deg...har ikke noe beroligende svar til deg i grunnen men ville ringt føden å spurt siden du har født prematurt før..... kan jo bare være modning også da..er ikke det sånn stikking og sånn da? kryssser alt for at hun blir inne noen uker til! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 Takk for det =) Ringte føden i dag. Jm der spurte om jeg hadde smerter og blødninger.. Hvis ikke så var nok ting i sin skjønneste orden..?? Hun er aktiv der inni magen heldigvis, men om dette fortsetter så reiser jeg bare opp på kk selv.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 åja..jaha? man skulle tro at de ville ha deg inn for sjekk med tanke på din historie?! eller? tror jeg hadde overdrevet litt jeg bare for å få de til å sjekke meg.. altså hvis jeg hadde en dårlig magefølelse selv vel og merke...men det er meg..litt småhysterisk kanskje;) bra hun er aktiv da! hun har det nok helt fint men vil jo ikke hun skal komme ut helt enda da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå