Mia29 Skrevet 7. september 2010 #26 Skrevet 7. september 2010 Hvis du skal ha vognen "alle " har må du kjøpe simo. I følge mannen min så er det gjort en undersøkelse som viser at 8 av 10 har simo. Vi er som folk flest og har en simo kombi som vi er utrolig fornøyd med. skal bruke den til nummer to også. Det pleier å være gode tilbud på gamle modeller rundt juletider. For meg blir Emmaljunga rett og slett litt for jålete. Sikkert en smakssak. Jeg går altså rundt og er traust og vanlig med en simo.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. september 2010 #27 Skrevet 7. september 2010 hei:) vi har valgt mountain buggy urban jungle...super lett og herlig å kjøre med låsbart hjel foran...gleder meg masse til å bruke den... jeg er en liten og nett person og denpasser ihvertfall perfekt til meg:) mannen er hør men der bare regulerer du håndtaket:) kjøpte dne brukt og betalte 4000 for hele greien komplett inkl maxi cosi adapter... fjor årets modell;) lykke til i jungelen;) syns det kryr like mye av denne vognen som emmaljunga....
Flea Skrevet 8. september 2010 #28 Skrevet 8. september 2010 Vi valgte Brio Go vogn og bilstol. Bilen vår er ganske liten, så et av våre kriterier var at understellet skulle være lite nok til å passe i bagasjerommet. (Med bagen i baksetet). Brio Go går lett inn. Et annet kriterie var at vi ville ha muligheten til å sette bilstolen på hjul, og med Brio Go kan man enkelt klikke de ulike delene av og på understellet. Bag, sittedel eller bilstol. Den er liten og lett, men bagen er faktisk ganske lang, så den passer også til lange babyer. Den er enkel å manøvrere med svingbare fremhjul (som også kan låses). Jeg er spent på hvordan den blir på vinterføre, men jeg har fått beskjed om at den er like god som andre vogner.
Jenteflokken Skrevet 8. september 2010 #29 Skrevet 8. september 2010 Vi har en flott Simo kombi fra forrige tulla vår og kommer bare til å bruke den. Var veldig fornøyd med den sist, og den er lett å trille overalt.
Pumba78 Skrevet 8. september 2010 #30 Skrevet 8. september 2010 Vi skal ha TFK, de fleste jeg kjenner har den. Den vant på håndbrems og stor bag.
☆septemberbarn☆ Skrevet 8. september 2010 #31 Skrevet 8. september 2010 Vi har fått Simo Duo i gave, synes vogna er kjempefin!! :-) Baggen er romslig og den er lett å trille. :-) Vi får den perfekt inn i bagasjerommet på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå