Giinaღ Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Er det noen andre som har testet positivt men har mistet veldig tidlig? Jeg har nettopp hatt en SA. Har blødd kanskje litt mer enn en vanlig mens. Er det slik at dere som har opplevd dette har ventet til dere har hatt enda en mens før dere har prøvd igjen? Leste noe om det her inne, men kjenner jeg er ALTFOR utålmodig til å vente så lenge. Ble neste TR veldig forsinket? (pga hcg som sikkert henger litt igjen i kroppen)
gulda Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Hadde en mA for ikke lenge siden, men ikke hatt SA. Men da sa iallefall gynekologen at de hadde gått bort i fra at man måtte vente en måned. Det var noe man pleide å si, men at det var ok å kjøre på når blødningene (etter utskrapingen da) hadde gitt seg. Vil tro det gjelder SA også.. Men ta evt en telefon til legen hvis du blir veldig i tvil.
Underveis --> Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Er bare å kjøre på, så vidt jeg vet. Min søster hadde en SA. Fikk positiv test, men blødde rett etterpå. Ble gravid på nytt med en gang :-)
Giinaღ Skrevet 7. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2010 Tusen takk. Disse svarene trengte jeg virkelig
Heidi med to gutter + spire Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 så trist å høra at du mistet:( Mistet i en SA 30 juli. med en gang blødningen var over, 6 dager, så begynte vi med prøvingen igjen. tok grav. test sånn ca 10 dager og 15 dager etter SA for å vite at de "gammle" hcg var ute av kroppen. Testet positivt på grav test igjen nå i slutten av august. sitter her gravid nå 5+4 i dag:) Vi fikk ikke beskjed om å vente, og man er visst veeeeldig fruktbar rett etter en SA og MA:) det skriver jeg under på Lykke til:)
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Jeg hadde en sen SA (uke 14), den 2. august. Jeg ble anbefalt å vente på en menstruasjon før jeg prøvde igjen. Fikk mensen på lørdag, og er så spent på om vi får det til med første forsøk! Krysser fingre! Det er nok dessverre lurt å vente med tanke på at kroppen skal stabilisere seg igjen. Slimhinner o.l. skal normalisere seg. Har hørt at sjansene for en ny abort øker dersom man ikke venter... Men ofte går det jo bra også
LoveInMyTummy Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Det er vel heller en kjemisk graviditet, når det er så tidlig. Jeg opplevde det samme i august. Testet positivt tre ganger med svak strek, så fikk jeg mensen da jeg var 4+6. Håper jeg blir gravid igjen denne mnd. Lykke ti!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Trist å høre at du minstet Giina. Jeg hadde SA ca på samme tid som deg. Hos meg gikk det bare 9 dager fra SA til EL. Så jeg var fort tilbake i syklusen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå