Gå til innhold

akupunktur i dag,spent:) noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36 fullgåtte uker i dag og veldig spent på om jeg merker noe etterpå... Skal vel normaltsett kanskje få mer kynnere eller noe? Skjønner at jeg ikke vil føde, men håper kanskje at jeg merker at det modnes litt mer:) Noen med erfaringer om hva som skjer etterpå og hvor lenge etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på akupunktur sist uke, men tror det var igangsettelse og modning :) men jeg fikk hvertfall masse kynnere, å di var sterke :) de har jeg ennå :) har kjent at jeg har "modna" :) skal igjen i dag , å har et lite håp om fødsel i natt :D

Sliter du med f.eks. bekkenet, så be de sette nåler for det og :) ble en helt aen verden for meg :)

oppdater meg etterpå :)

Skrevet

Så bra:) Ja,vet de setter igangsettelse også fra uke 37, så det blir på meg neste uke:) Jeg håper også at jeg skal merke noe så jeg iallefall kan håpe det skjer noe før termin:) Har ikke problemer med bekkenet men jeg er plaget med kvalme og halsbrann så skal høre om de kan gjøre noe med det:) Oppdaterer etterpå og gjør det du også!:) Får håpe du føder i natt, ikke noe er bedre enn å få det overstått og møte babyen:):) lykke til etterpå:)

Skrevet

nå var det gjort :) merker ikke noe forskjell, uten om at jeg er ganske trøtt, og alt er mye roligere en før, så lurer på om det kansje er stille før stormen, eller om det virker mot sin mening :)

har forsatt et håp om at hun kommer i natt :) er litt lei av å være gravid, og gleder meg så sinnsykt til å hilse på lille jenta mi :)

Skrevet

Jeg har gått til akupunktur 5 ganger nå. Kjenner jeg er litt negativ til den akkurat nå da jeg er 2 dager på overtid og ble sjekket for modning i går. Det var begynt å myknes litt og legen fikk akkurat en finger inn i åpningen, men livmorhalsen var ikke flatet ut og det virket som det fortsatt var et stykke igjen til fødsel... Var til 5. akupunktur i dag, og da sa jeg at det ble siste gangen. Forhåpentligvis har jeg jo født før det har gått en uke til, men hovedgrunnen til at jeg sa det var fordi jeg mista helt trua på det etter sjekken i går. Beklager at jeg er negativ nå, men jeg har også gått rundt med store forhåpninger siden uke 38, og er nå ganske lei av at ingenting skjer.

Når det kommer til fordøyelse og halsbrann har akupunkturen hjulpet bra.

Skrevet

er jo ikke alle som reagerer på akupunktur.

Nå har jeg masse Kynnere, og også litt kraftige menssmerter som kommer i tak. men bare på venstre side, både mage og rygg. håper det er noe som skjer :)

men de sier jo at om du ikke er moden, så setter det ikke igang fødselen.

vil tro at akupunkturens virkning kommer an på hvem som setter akupunkturen og :)

Skrevet

hei du:) Glemte å skrive her igjen i går jeg... Så spennende at du kjenner noe da:) Jeg har ikke merket så mye annet enn kanskje litt mer kynnere... Men forventet meg ikke akkurat å føde da.. hehe litt tidlig:) Begynner med igangsettelsesnåler i uke 38, så først da jeg kan begynne å håpe:) Får håpe det har skjedd noe med deg i natt,kanskje du holder babyen din i armene dine snart:)

vet at alle ikke responderer på akupunktur, men hun jeg var hos sa at det var også lurt å bli stukket med nåler under fødsel for da kunne det ha god effekt:) Jeg lever nå i troen med at det fungerer jeg da til det motsatte er bevist:):)

Skrevet

skjedde desverre ingenting i natt :( men har forsatt troen på at hun kommer snart :)

Skrevet

æsj, kjedelig da.. Men du er heldig,er sansynligvis ikke så lenge til uansett:) Fikk høre av ei venninne som jobber på A-hus i går at det ikke er dokumentert at akupunktur hjelper på dette så vet ikke jeg om jeg sløser med penger eller hva, men jeg fortsetter med det... Prøver alt man kan komme over nå som det nærmer seg slutten...:) Får håpe du får prinsessa di snart, man er jo så spent på hvordan de ser ut også, gleder meg masse til å se jenta mi også:) Og ikke minst om hun ligner på storebrødrene sine:)

Er det 1. barnet ditt?

Skrevet

Hei jenter.....

Hvor går dere å får akupunktur...og hva koster det......tenkte å prøve dette om litt jeg også...verdt et forsøk....

Skrevet

Jeg skal i markveien på Grünerløkka, begynner neste uke.

Verdt et forsøk tenker nå jeg, har hatt god effekt av det på andre ting.

Skrevet

ja, for jeg hadde masse vonde murringer i mage og rygg i går, de kom regelmessig og med 5-8 min mellomrom, og varte i ca 50 sek.

La meg, og sov ikke mye godt, for venta på en måte på at fødselen skulle starte :) hehe. drømte jeg hadde kraftige rier, og våknet ganske skuffet kl 8. hehe. har jo bare 5 dager til termin, så synes godt at hun kunne komt nå :) har gått hjemme ( sykemeldt) siden januar, så er så drittlei av å gå hjemme. Blir nok mye bedre når jeg har henne å bruke dagene på :)

Jeg vet om mangen som har hatt god efekt av akupunktur. søster har født dagen etter akupunktur med begge sine. første mann var det etter behandling nr 2, andre gang var dagen etter behandling nr 1 :)

Så hun har fått 1 å 2 uker før termin, så jeg føler meg skikkelig på overtid nå :) hehe. men er jo ikke sikker at det er akupunkturen da. kan jo være ren tilfeldighet, hvem vet ? :)

Ja, er Veldig spent på hvordan hun ser ut, hvordan fødselen er osv.

Er mitt første barn ja, så satser på at tiden ikke går så sent med barn nr 2 :) blir jo spennende for deg med en jente da :) har du bestemt navn ?

Skrevet

Jeg går på bryne, hos Kari Utne. betaler 500 ,- kan da i tilegg få 3D UL , eller andre ting. betaler 500 uansett hvor mye jeg velger å gjør. veldi greit.

Skrevet

13.sept. mamma * Fødeklar*: skjønner at du nå føler at du går på overtid ja siden søsteren din fikk så mye før... Men du får trøste deg med at hun snart er her uansett:):) Vi har ikke bestemt noe navn enda, tenkte å vente til hun kom ut og se da. Vi har egentlig vært ganske trege med navn og ikke minst må man være enige og det er ikke alltid like lett.. hehe Men uansett,gleder oss masse til hun kommer vi også:)

Har dere bestemt dere for navn eller?

Så heldig du er da som kan ta 3D også der du får akupunktur, skulle ønske jeg også kunne gjort det..

Jeg går til Charlotte Torgersen og hun holder til i Lørenskog. Hun virker veldig flink og ikke minst veldig hyggelig!!:)

Skrevet

glemte å skrive at jeg betalte 650 kr første gang og er 350-400 kr de påfølgende gangene:)

Skrevet

Trøster meg med at det ikke er lenger en maks 15 dager til uansett :)

Hun skal hete Leah :) det har vert bestemt en stund.

Skrevet

så fint navn da:) Nei, du har jo uansett ikke lenge igjen så heldig der:) Skal bli godt å bli ferdig og få hilse på den lille:) Får håpe du ikke går så langt over termin da, de dagene kan fort bli litt lange tror jeg... Men er man i form osv så går det jo:) Krysser fingre for at du slipper da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...