Gå til innhold

Noen andre enn meg som føler panikk?

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang tid med samtaler, time for å fjerne spiralen er bestilt til slutten av september, mann som er 100% innstilt på at tiden er inne, to unger som higer etter at de blir flere...... og så sitter jeg her og har panikk!!! Er det mulig?? Yngste jenta er 9 nå, så det er klart det er lenge siden jeg har vært igjennom et svangerskap, men jeg er jo så klar.... og allikevel har jeg panikk. Tenk om, fram og tilbake, alle mulig unnskyldninger for å vente bare litt til.... Må vel si at det kom etter at timen for å fjerne spiralen var bestilt, da var det liksom så avgjort.... Mulig jeg er redd for at det ikke skal klaffe, fruktbarheten er vel kanskje ikke som den var for 10 år siden.

Er det flere som føler det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det riktig nok bare 1 1/2 år siden jeg fødte sist, men joda! Hvorfor kan de ikke bare komme med storken, sier jeg! Har så liten lyst til å gå gravid, at jeg nesten ikke klarer å sette ord på det, men det må visst til for å få barn, så da så ;-) Fjernet spiralen i dag, og jeg har mensen nå, så om jeg har uflaks så kan det jo gå riktig så fort dette :-P

Skrevet

Så godt å høre :)) Føler til tider at jeg bruker mer tid til å bekymre meg enn på det jeg allerede har. Forhåpentligvis endrer dette seg bare vi har kommet i gang..... For jeg må innrømme at det hadde vært veldig koselig med en liten "attpåklatt".

Lykke til, og så får vi håpe vi er klare når tiden er inne:)

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Da jeg gikk gravid med min yngste datter følte jeg panikk ganske langt ut i svangerskapet. Jeg hadde da en 10 år gammel datter fra før, og tanken på en liten baby i huset igjen skremte meg, samtidig som jeg også gledet meg.

Nå prøver vi på tredje og siste barn i flokken. Var gravid fra mai-august, men mistet dessverre babyen i uke 14. Nå håper vi at det snart fester seg en liten spire igjen.

Det er nesten så spennende at jeg ikke holder ut, he he :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Kjenner meg igjen!! Tror det er det som skremmer meg også. Jeg vil ha ei jente på 10 og en gutt på 13 når evt. den nye kommer. De begynner å bli veldig selvstendige..... og så vil en baby snu opp ned på tilværelsen, innbiller jeg meg. Men det er visst bare jeg som føler på det her i huset, alle andre er veldig innstilt.

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Det skal derimot sies at det å få en baby i huset igjen var helt fantastisk! Kan virkelig anbefales :) Selv nå som hun er blitt 2 1/2 år og i skikkelig trassalder, he he :)

Skrevet
;) Regner med at det blir stas her også:) Må bare komme igang!! Lykke til, det blir noen spennende måneder farmover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...