Gå til innhold

EL slim??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker ingenting til dette el slimet alle prater om?? vil det da si at jeg kansje ikke har eggløsning?hvordan merker dere dette??Har prøvd å legge merke til det de to siste pp men merker ingen forskjell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har med all sannsynlighet EL selv om man ikke har synlig EL-slim. Etter nicket ditt å bedømme har du evnen til å bli gravid, selv det dessverre gikk galt. Sjekk ut www.pernille.info, det er det masse tips om hvordan du kan sjekke etter dette.

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg har i alle mine år med mens uten å gå på p-piller aldri lagt merke til dette slimet - MEN de 3 siste mnd har jeg faktisk "fått det med meg"!

Det har vært etter å ha tisset og så tørket meg, under EL, og da har det vært umulig å ikke se det faktisk. Helt klart og seigt!

Som svaret over, lurt å sjekke ut den pernille-siden! :)

Ikke alle har EL-slim (og ikke alle merker det), men man har fortsatt EL!

Skrevet

El-slimet kan gjemme seg godt det. Det kan faktisk være sånn at det kun finnes rundt livmorhalsen og åpningen, men like fruktbar fordet!!

Jeg hadde aldri merket det, hadde jeg ikke sjekket med fingrene. Bare sjekker rett innenfor åpningen, liksom. Er ikke så mye, men har jeg litt, så er det nok til at jeg tenker "fruktbar!"

Alt som føles "sleipt" eller "glatt" tar jeg som fruktbart. Eller bare hvis det er helt blankt også. Hvitt er tegn på at en ikke er i fruktbar periode. (selv om el-slimet mitt kan være litt hvitaktig av seg), men dette er sånn du kommer inn i når en sjekker jevnlig :)

Jeg sjekker hver morgen når jeg går på toalettet, før jeg tisser. Har en hatt sex kvelden før, så er det ikke så enkelt å skille mellom mannen sine "greier" og sekrétet mitt, men..da hopper jeg bare over det, med mindre jeg merker tydelig senere på dagen hvordan det ligger an nedi der.

Skrevet

Jeg merket ikke noe av det før jeg hadde vært gravid sist. Nå er det veldig tydelig for å si det sånn..

Skrevet

Tusen takk for svar!!!:) Dette er ganske sprøtt men jeg tror jeg hadde el slim igår, merket plutselig en slimklump på papiret,og prøvde vanntesten som stod på den pernille siden,hadde det idag også(og litt murringer-el smerter?) så nå er det full gang!!:D selv om jeg egentlig skulle hatt el for en uke siden..men man får jo bare fortsette å prøve, å det er jo ikke det verste man kan holde på med :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...