Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Del Skrevet 6. september 2010 Noen som veit hvor man kan kjøpe f eks str 80 F-G..Er jo nesten ingen som selger sikklig bh.. De bh jeg finner ligger ikke sikklig på,så jeg ender med å få "dobbel pupp" som j så fint kaller det..Finnes det en nett butikk? Som helst ikke er så fryktlig dyr?? Dobbel pupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Del Skrevet 6. september 2010 Det finnes nettbutikker som har store bh'er som sitter skikkelig på. Sparkjøp og Ellos feks:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Del Skrevet 6. september 2010 Har du prøvd change? Og fått målt riktig størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Del Skrevet 6. september 2010 Figleaves.co.uk Bravissimo.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Del Skrevet 6. september 2010 Anbefaler deg change jeg også, jeg er en str H og finner kun BHer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Del Skrevet 6. september 2010 Enig ang Change, eneste stedet jeg finner BHer, og jeg er 70H-J avhengig av melkemengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Del Skrevet 6. september 2010 Vakkert undertøy,men hva med oss som ikke har en slik butikk i nærheten? Finns det nett butikker som selger store str ?? Jeg sku vireklig hatt meg ny bh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg vil anbefale deg å gå i en skikkelig undertøysbutikk og prøve deg fram til et merke og størrelse du liker. Triumph, som selges hos bl.a. Cubus er også en god BH synes jeg.. Noter deg merke, modell og størrelse (den engelske, feks 36F) og søk på www.ebay.co.uk Jeg har funnet mange BH-er i mitt merke og størrelse her til kjempebra priser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Del Skrevet 6. september 2010 Finnes det nett butikker som selger store str i bh?? Finner ingen i Norge..Fant 2 ,men der kasta en bh 620 kr... Må jo finnes nettbutikker som har billigere enn det vel??Takk for svar Siv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 6. september 2010 #10 Del Skrevet 6. september 2010 www.underverker.no har ein del, ellers er eg veldig fornøgd med www.bravissimo.co.uk. Kjapp og grei levering, og ein kan greitt finne bh'ar som går under tollgrensa. Myyykje fint der ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #11 Del Skrevet 7. september 2010 www.bravissimo.com brastop.com figleaves.co.uk brastop har fjoråretsmodeller mye billigere, rbavissimo er et greit firma men ganske dyrt mend e har også klær til jenter med store bryster og ellers normal/slank kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #12 Del Skrevet 7. september 2010 I spesialbutikker som forhandler undertøy, ikke kjedebutikker! I Bergen er det en meget god som heter Netty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #13 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg har googla for å finne bh ,(store str) Men finner kun utlandske.Da blir det jo ikke så billig,da man må betale skatt og toll osv..Avgifter osv.. Jeg har lyst å starte nettbutikk ,med undertøy. Men veit ikke helt hvordan man kommer igang. Noen som kan hjelpe meg?? Jeg tenkte å ta inn kvalitets bh, i alle str.. Noen topper osv, gjerne litt barneklær..Men hovedsaklig vil jeg ha bh/undertøy.. Noen som kan komme med gode tips? Hva slags merker bør jeg ha?? Tenkte at i Danmark/Sverige har dem sikkert billige og bra bh,som jeg kan kjøpe å selge videre i Norge..Hvordan er det med toll?? Får man noe støtte av staten til slikt? Tusen takk for alle svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #14 Del Skrevet 7. september 2010 Du finner veldig mange fine store BH'er på Change. Hilsen 80G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #15 Del Skrevet 7. september 2010 Til 80 G ; Takk for svar .. Men her jeg bor, har dem ikke den butikken...Finnes det ikke noen nettbutikk da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #16 Del Skrevet 7. september 2010 Triumph er ikke gode bher for oss med store pupper! De er helt idiotisk laget, mange av dem, og gjør at selv om bhen passer, så sitter den ikke bra og man får "dobbelt-pupper". Små er de i størrelsene også, så jeg anbefaler ikke Triumph! Jeg har faktisk funnet de beste på Kappahl av alle steder, de er billige, men holder dessverre ikke så lenge. Så det kan være verdt å legge 5-600 kr i en god bh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #17 Del Skrevet 7. september 2010 Hei Sjekk ut http://www.shangrila.nu/butiken.htm Burikken ligger i den svenske byen Sunne i Värmland, jeg fant den tilfeldigvis i helgen og kom gående ut med 2 perfekte bh'r i 75FF og 75G. De har også nettbutikk og innehaveren fortalte meg at de sender til Norge. Jeg vil imidlertid anbefale deg å ta skikkelige mål før du bestiller og evt lage en avtale om tilbakesending om de ikke passer, for det er vanskelig å kjøpe gode store bh'r uten å ha prøvd de først. Uansett, innehaveren var kjempekoselig, veldig god service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #18 Del Skrevet 7. september 2010 Dra på en shoppingweekend i London ,-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #19 Del Skrevet 7. september 2010 Dytter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #20 Del Skrevet 7. september 2010 I skapet til Jenny Jenssen:) Nordlandsbrøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #21 Del Skrevet 8. september 2010 Har lurt litt på dette med å få målt seg til riktig bh str. Er det bare å gå i en undertøysbutikk å be om det? Tror aldri jeg har hatt en bh som passer skikkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #22 Del Skrevet 10. september 2010 Hvilken nettbutikk har stor str? Blir jo dyr tå bestille fra utlandet.Med toll og frakt osv.. Kan noen tipse meg om andre nettbutikker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #23 Del Skrevet 10. september 2010 Store bh'r som er gode koster ofte over 500 kr så om du må ut med kr 100 i frakt/toll i tillegg, så er det kanskje ikke så farlig? Uansett, jeg ville ikke bestilt fra type ellos etc, det er ikke kvalitet. Bedre å kjøpe 3 bh'r for 2000 kr enn å kjøpe en hel hurv til 200 kr stykket som du ikke kan benytte for støtten ikke er riktig. Den siste jeg kjøpte kostet 900 kr, men den var virkelig verdt pengene, en investering mot rygg/nakkeproblemer, så får jeg heller klare meg me færre bh'r og heller bruke mye penger på de få jeg kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #24 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg ville ikke bestilt på nettbutikk om en ikke kan evt returnere de, for bh'r må prøves, iallefall om en har stor str. Jeg bruker G-cup og kjøper aldri uprøvd. Reis på weekendtur til en storby i Norge, ring de på forhånd og sjekk at de har din cup-size inne, så er det bare å prøve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #25 Del Skrevet 10. september 2010 Anbefaler heller ikke Triumph! Jeg bruker 85H når jeg ammer, og de beste bh-ene har jeg funnet hos Sørbø (Rogaland). Chantelle er en favoritt hos meg. Ellers har jeg funnet store og gode bh-er hos Mammatrend.no. Minuset er at de er ganske dyre, men jeg betaler heller 600-800 kroner for en perfekt bh, enn 200 for en som er vond å gå med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå