Gå til innhold

Murringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 12 dager siden første dag i siste menstruasjon. Jeg er trett og jeg fryser og jeg har liksom litt sånn mensen vondt i magen og underlivet. Kan det være tegn på egg som fester seg eller er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det er eggløsning du har?hvis det er 12 dager siden første dag i siste menstrasjon,vil jeg tro det :o))

Skrevet

Jeg hadde eggeløsning iallfall torsdag og fredag. I tillegg er jeg varm og slapp. Kanskje det rett og slett er influensa eller noe jeg har ;-p

Skrevet

Vil tro det er litt tidlig, men en vet jo aldri i dette gamet... Men om jeg skal gjette på noe ville jeg si det er el. Håper ikke du blir syk da =( Det er ikke noe morro..

Skrevet

Hmm, jeg har det litt sånn selv. Tror jeg hadde el på fredag/lørdag, men er usikker. Er trøtt og slapp og vondt nederst i magen. Tror kanskje jeg er litt syk, siden jeg har vondt i halsen også. Her er litt info jeg fant om eggløsningsmerter, kanskje det er det vi har?

# Noen har smerter mens eggmodningen i forkant av eggløsningen foregår, fordi de stadig større eggposene tar opp plass på eggstokken og i buken.

# Noen får smerter av at egget/eggene brister seg gjennom eggstokkveggen.

# Noen får smerter etter at eggløsningen er overstått. Dette kan komme av to årsaker:

* den sprukne eggposen lekker ut blod og væske ut i bukhulen, og det virker irriterende på bukhinnen

* egglederne trekker seg rytmisk sammen for å hjelpe egget på vei inn mot livmoren

Skrevet

Vi får krysse fingrene for at det er EL som gjør det sånn da og at vi ikke holder på å bli høstforkjølet!

Skrevet

Nå tror jeg EL er over for denne mnd. Håper og ønsker at det skjer noe!

Skrevet

Jeg syns jeg er LITT øm i brystene. Men det ville vel vært for tidlig uansett å kjenne det for å føle om jeg er gravid? 14 dager siden første dag i siste menstruasjon.

Skrevet

Hvor tidlig kan man ta en graviditetstest?

Skrevet

Om jeg forstår riktig er det i dag 16 dager siden første dag i siste mens. Dvs ca EL tid dersom du har normal syklus. Da er det alt for tidlig å se noe på en graviditetstest nå, da egget i så fall knapt er befruktet. Kanskje en test slår ut om en ukes tid, dersom du produserer HCG tidlig.

Kanskje de ømme brystene er et tegn på EL, mange har det.

Lykke til!

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg har "normal" syklus.... Etter MA i slutten av mars har det variert mellom 23-30 dager mellom hver menstruasjon. Så da skal jeg ha mensttruasjonen neste helg + - .

Skrevet

da ser det ut som en normal syklus i mine øyner, vi har IKM samme helg.. :) og første mensdag i sist mnd var 22.aug, så nå sitter jeg å kjenner på alle symptomer og innbiller meg alt muligt!

Skrevet

da jeg ble gravid forrige gang, fikk jeg akutt ømme pupper - rett etter befruktning.

Skrevet

Jeg hadde første dag i siste menstruasjon 26 august. Jeg har stikkinger i brystene i dag men ikke øm hele tiden liksom. Når jeg f.eks tar av meg bh-en er jeg øm men det er vel normalt. Så jeg må nok smøre meg med enda mere tolmodighet da ja :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...