Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Fredag 3.9.10 kom lillegutten vår til verden kl 23.38, kom hljem fra sykehuset i dag og koser oss med verdens roligste baby.. Han var 53 cm, 4010 gr og 38 cm rundt hodet. Helt perfekt, men mye større enn vi og jordmødrene trodde ... Fødselshistorie kommer senere Sender ut alt fødestøvet som måtte være igjen
Nat27 Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer kjempemye! Kose deg masse masse med lilleprinsen din!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer så mye med lille gutten Gleder meg til å høre om fødselen. Selv går jeg på 4 overtidsdag og venter på prinsen vår. Suger til meg alt du har av fødestøv
2 boys & now pink Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Rasker med seg fødestøv hun finner, før hun snur seg og smiler takknemmlig! Gratulerer masse med lillegutten! Kos dere!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer!!! Gleder meg til fødehistorie og håper å se deg igjen på DinBaby (som jeg har funnet ut er uvurderlig, i alle fall som førstegangsmor!) Kos dere masse i høstsolen
Voyeur Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer så masse! Gleder meg til fødselshistorie, håper alt gikk fint og at dere har det bra!
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Gratulere med lillegutten:) Stjeler til meg litt fødestøv jeg også...
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Gratulerer så mye med velskapt sønn:=) Så herlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå