Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir jeg gravid??? Kjønn og antall???

kan se igjen :) Men må ha et navn eller nick og gå etter + dato ...

takktak

280384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. =)

Min umiddelbare intuisjon sier at du enten er gravid eller kommer til å bli det veldig snart.. Føler et sterk barnønske, og en stooor glede når du innser at du faktisk er gravid :)

Ser en gutt i første svangerskap..

To små ser jeg.. Mulig 3, i såfall kommer den siste som en skikkelig attpåklatt :)

Navnet mitt er Randi.. :)

16.12.87

Han: 18.11.84

Samme spørsmål som deg :P

Skrevet

Vet ikke om du har sett at jeg har svart på denne!? :)

Skrevet

Har sett det, bare glemt det.. hehe. Fint du dytta på den!

Jeg håper for det første du har rett.. Etter som vi har vært i gamet lenge, og begynner og bli riimelig leie nå! Du har heelt rett, det kommer til og bli den største glede på jord og få en positiv test!

Jeg har selv følsen av en gutt... så trur du har rett der!

Over til deg Randi

Vender stadig tilbake til mnd November. Og at du finner ut av graviditet tett opp til bursdagen din.... Kanskje du blir gravdi sent i november og tester et par dager før den 16???? Kan det stemme med syklusen? Ellers får jeg inn April...

Jeg føler frieri din vei snart! Har dere en spesiell dato som kommer opp snart???

3-4barn på deg gitt... veldig jente vibber...2-3jenter og en gutt er jeg fristet til og si!

Vurderer du noe skole om dagen? event. akkuratt startet på skole? God tid for studier på deg... :)

lykke til

Skrevet

Skjønner godt dere ei lei.. Det er jeg også.. ;) Ikke så morro når ting går sakte. Jeg har en sterk følelse på at ting skjer snart.. Så hold motet oppe =)

Er faktisk ei til som har spådd november/desember.. Så kan nok stemme det.. Når det kommer til syklus, så er jeg usikker. har hatt sykluser på 2-3 mnd det siste. Men den siste syklusen og mest sannsynlig også denne er ca 30 dager.. Så da kan det gå =) =)

At du får opp april, og frieri kan nok være fordi vi har snakket om å gifte oss da :) Ikke helt sikkert enda da men..

3-4 barn og 1 av dem gutt har jeg hørt fra flere andre også, så det kan nok stemme godt :) :)

Har ikke startet på skole, og vurderer det heller ikke akkurat nå.. Men har lyst å gå på skole da.. Men må se ann helsa :)

Tusen takk for spådommen.

Masse lykkeønskinger til dere <3

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...