Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en voldsom hodepine i hele dag. Etter jeg kom hjem fra jobb sov jeg litt men det hjalp ikke. Har prøvd kjølene øyemaske men det hjalp ikke og heller ikke varm rispute i nakken. Siden hodepine sitter også i nakke. Noen som har noen råd. Jeg pleier bare å ta Ibux til vanlig men det kan vi vel ikke ta nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter og med hodepine, så jeg spurte jordmoren om hva jeg kunne gjøre. Og hun annbefalte å drikke masse vann, også kan du ta paracet.

Du kan ikke ta ibux eller ibumetin nå nei..

God bedring=)

Skrevet

Ikke ta ibux!

Har du drukket og spist nok i dag? For lite veske kan slå ut i hodepine, så sørg for å få i deg nok veske.

God bedring :)

Skrevet

Jeg har migrene, og sliter veldig med det. Jeg må bruke egne migrene medisiner ingen andre medikamenter fungerer og etter jeg har blitt gravid har det forverrt seg, og jeg har måttet bytte medisintype til en som ikke funker så bra =( Men ikke farlig for baby iaf =)

Viktig å drikke masse masse vann, det hjelper ikke på hodepinen, men kan forebygge!

Har du sjekket om du har migrene, vis ikke kan du jo gjøre det så får du det ut av verden, for om det er det du har kan du bare glemme paracet :(

Spis også spinat mye jern i det som kan hjelpe på energinivået som kan minke hodepine =)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...