Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Vil tro det ikke bare er snakk om en forferdelig trass men også trøtthet etter en lang dag i barnehagen.Var på sykkeltur første å siste gang med meg ihvertfall fordi hun skrek å slo meg,klep meg så jeg fikk blå merker.Folk ser på å vil jo tro det værste ikke sant?Nei takk aldri mere! Jeg orker ikke dette showet en gang til.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Det hender vi er i hagen og leker litt, men ellers er vi inne. Vi pleier begge å være slitne og trenger litt ro. Lager middag og slapper av og koser oss inne istedetfor å stresse med å gå ut. Hun er mye ute i barnehagen og er en veldig aktiv jente ellers:)
lille sprelle Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Slapper gjerne av litt først, men så er det en tur ut eller ihvertfall å rase rundt huset og herje litt for at det skal gå greit med leggingen. Blir ikke sliten nok i barnehagen! hehe 2,5 år og har akkurat begynt i bhg.
Mor Løvehjerte Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Vi pleier å gå ut, så sant vi har mulighet til det. Det er såpass mye innetid her i vinterhalvåret pga. lav temperatur og lite lys, så vi gjør det vi kan for å være ute når vi kan.
barney Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Vi er nesten aldri ute etter barnehagen - vi er er stort sett ikke hjemme før klokken 16.30, da er barna slitne og syns at det er godt å slappe av inne!
The Bad Gal Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Vi går ofte ut etter middag, men da må det være ei god stund før leggetid og hun må ha spist middag(middagsdrama-queen her), ellers er det bare å glemme, hehe. Lavt blodsukker og trøtt er ikke akkurat en jubelkombinasjon...
hamsterpia Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Det kommer an på hvordan jeg jobber. Har jeg tidligvakt er jeg ferdig kl 14.30, og da spiser vi en tidlig middag og går ofte ut etterpå, men hvis jeg har seinvakt, er jeg ikke ferdig før kl16.30, så da blir det bare middag og innekos før sengetid.
Gjest Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Vi er så godt som alltid ute en tur etter barnehagen. Kun hvis det er gusomt vær vi er inne
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Vi er nesten aldri ute etter barnehagen. Jenta mi er sliten etter en lang og opplevelsesrik dag, så vi koser oss med inneaktiviteter.
hit og dit Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Jeg syns det er lettere å underholde trette unger ute enn inne, så vi er ofte ute etter barnehagen. Inne blir det fort trass og grining, mens ute så leker de ganske greit.
McCall Smith Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 Vi er ute stort sett hver dag etter barnehage og middag. Det kommer snart ei årstid hvor vi ikke blir like flinke til å være ute etter barnehagen. Mørkt og surt ute, da er det deilig å finne på noe kos inne :-) Vi har mange lekeplasser rett utenfor døra her så det er lettvint å bare ta på seg sko og løpe ut og leke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå