Gå til innhold

Trøste og bære! 3 tette:)) (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har det verste sjokket gitt seg, etter vi på fredag fikk vite at vi skal bli et femkløver:) Vi har en på ett (aug 09) en på to (mars 08) og venter en tredje liten spire 25 april! Det blir 3 barn på knapt over 3 år.... Vi er helt klare på at dette ikke akkurat var planlagt (selv om vi så for oss nr 3 i slutten av 2011...), så den lille meldte sin inntreden i denne verden litt før mor og far var helt klare;) Men vi er så glade for denne lille velsignelsen og! Som faktisk ser ut til at ble laget på bryllupsnatten *smiler*<3

Sååå til dere erfarne 3 barnsmødre: JEG TRENGER TIPS OG RÅD!!! Er det flere med 3 tette her? Jeg er fortsatt student, men har planer om å jobbe på nå for å tjene opp et ok foreldrepengegrunnlag... Da blir det ikke så aller verst med tanke på støtten jeg får fra lånekassen og:)

Kribler i hele meg, svetter og får litt panikk over om vi kommer til å klare dette:S Men sommerfugler i magen av lykke også! Herreguuuud!

Fortsetter under...

Jeg kunne gjerne hatt 3 tette =0) første 2 var 16 måneder mellom. Men vi bestemte sette inn spiral. Kose oss med tullene litt først før vi nå er gravide igjen. Men tullene er bare så greie. Har nesten ikke vært sliten 2 fantastiske jenter. Så her bare gleder vi oss til nr 3. Hadde nok ikke fått en til om jeg ikke var klar for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...