Gå til innhold

3. trimester, her er jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, så fort tiden går! Nå er det endelig min tur til å komme over hit, til siste etappe! Gleder meg vilt til å nå de neste milepælene, de kommer vel som perler på ei snor framover, nedtelling av dager, osv osv. Men har hørt rykter om at dette trimesteret virker som det lengste..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere og velkommen inn hit., har selv også nettopp kommet over på tredje trimester. Tiden har gått fort, men føler at tiden fremover kommer til å gå litt saktere. Men nå er det vell bare å glede seg til det store skal skje, og begynne ordne litt hjemme etterhvert. Blir spennende :)

Skrevet

Ja, jeg kjenner at det klør i fingrene etter å begynne å ordne i stand til babyen. Det er så mye jeg vil gjøre før det er klart, spørs bare om jeg har energi nok :)

Skrevet

Jeg synes dette trimesteret er det som går aller fortest.. skummelt fort!! Hvis du har termin 2.12 og kommer inn her nå så betyr det at jeg har vært her en mnd allerede :o føles som ei uke! Off.. hehe.. ja, det er nå absolutt her det skjer..på godt og vondt... innspurten med masse liv i store magene og planlegging og innkjøp og gruing til fødselen og gleding til møtet med lille :)

Velkommen skal du i alle fall være :)

Skrevet

Velkommen ;-) Ja, tiden gikk fort til meg også, helt til jeg kom inn hit :-) Smør deg med tålmodighet, hehe. Håper tiden likevel går fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...