andreita med 2 prinsesser Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Etter gynokolog besøk i forrige uke der hvor jeg viste mine bekymringer for at dette tok tid,vi har prøvd siden januar og føler at klokken tikker, sa legen at vi skulle begynne utredning. Har tatt hormonprøver men ikke fått svar ennå og på onsdag skulle mannen ha tatt sædprøver,ikm i morgen og tok en test i dag og,og der stod det gravid,ble så glad, vi virker, håper bare alt går bra. Har hatt symptomer, men også er de veldig like før mensen tiden, eneste forkjellen er mer kvalme og veldig sulten og en del ting som ikke friste og spise i det hele tatt Sees på først trim alle dere som har testet posetivt Bare et spørsmål:Hvordan endrer jeg niket mitt????+ får det ikke til
gulda Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer! for en positiv overraskelse! Håper vi sees på 1.tri snart )
andreita med 2 prinsesser Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 ja det håper jeg også,lykke til, ops og klarte og endre nicket jenter
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Det var jo en veldig god nyhet da!!! :) Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå