mamma >to gull Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 hvordan er det å støvsuge disse egentlig?holder de seg fint? Må ha nytt teppe under salongbord, vurderer det litt, men....
Nå da? Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Vi har, eller dvs hadde.... Aldri mer skal et slikt teppe inn i mitt hus! ;-) Skulle selvsagt ha et skikkelig ett og kjøpte et med 6cm floss. Noe mer støvete enn det teppet, tror jeg ikke finnes! Fikk tips om å levere det inn til rens en gang, men det ble kasta ut lenge før det ble gjort. Gikk greit å støvsuge, men det ble aldri bra. Det bredde seg liksom utover gulvet, hadde en stor hybelakaninfarm i den tida. Så jeg ville ikke ha kjøpt! =)
mamma >to gull Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Takk det var det jeg ville høre..hehe...:-)) Jeg regnet jo med at det var slik, men sambo som nevnte at vi kunne kjøpe et sånt, men da er det oppe og avgjort..Ikke flossteppe!!
Gjest Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Vi har hatt,men byttet det ut..!!ikke noe jeg anbefaler...
rima Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Hihi, har vurdert det jeg også, men tenkte det måtte bli usannsynlig mye svineri i huset... Og med disse bekreftelsene har jeg for godt lagt det på is... *Brødskive med pålegget nedi teppet* Grøss og gru!
The Bad Gal Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Vi hadde også et slikt, og jeg likte det egentlig kjempegodt. Loet ikke, lunt og varmt og det absorberte alt støv og skitt, hihi! Vi hadde hund på den tida, det blir det mye hundehår, sand og annet smått(?!?) utav, og med det teppet syntes absolutt ingenting! Rett og slett et magisk teppe! (når hunden døde ble teppet kasta, needless to say....)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Vi har et syntestisk flossteppe. Hadde et av ull tidligere, men det loet og støvet så fælt, måtte bytte det ut. Dette er helt greit, ca 3 cm "flosser". Støvsuger det ofte, og matspising rundt stuebordet er ikke lov. Med barn i hus bør vel slike tepper ristes og støvsuges ofte. De er noen gedigne bøssamlere
Mammaen til Isak Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Vi har, men jeg har flere tepper så jeg bytter på litt da. Har ikke i ull, det loer ikke. Og er helt greit og søvsuge. Mykt og deilig under beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå