Gjest SweetMommy <3 Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 har ikke peiling hva denne lille gutten i magen ska hete,men håper noen av dere har et fint navn jeg kan bruke.=) Vi har snakket litt om Trym men er ikke sikker og trenger derfor så mangen navn som muligt fordi gutte navn er så vanskligt.
IreneUtålmodig Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg har vært forelska i navnet Leo i et par- 3 år nå ^^
Cissis Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Rasmus syns jeg klinger bra:) Er glad i navn med R i av en eller anna merkelig grunn
theamortil3 Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Sander, Leo, Theo, Christian og Leander
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Leon er nydelig og max er skikkelig kultsyntes jeg åmå se ann først hvilke av de jeg velger!! Kan jo være jeg får jente og da... ellers fine navn theodore kaspar hjernteppe der gitt...
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Adrian Iben Pelle Zakarias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå