Gå til innhold

Hvordan er avføringen på deres barn( ca 1 år).`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt her hadde i hele sommer veldig hard avføring. Kom ofte bare en klump i bleia..dvs kjempelett å vaske, men sikkert ikke så godt for han å få ut..

Nå etter at han begynte i bhg har han hatt veldig bløt avføring..som er klint over hele tissen og utover hele bleien. Av og til kommer det bare litt, mens andre ganger er bleia full. Er det normalt med bløt/"rennende" avføring`? Syns ikke det ligner diare heller..da skulle det vel vært mye oftere? Lurer bare på hva som er vanlig jeg..hehe..har ikke så mye erfaring med småbarnsbæsj akkurat...;)

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat samme type bleier her. Etter at hun begynte i bhg (for ca 3 uker siden), så har hun hatt mye løsere avføring. I tillegg er bleie FULL av sand! Spiser nok ganske mye sand, og det kan jo også kanskje være en av grunnene til at avføringen er som den er:)

Skrevet

Dette lurer egentlig jeg også på. Gutten vår har veldig jevnlig avføring, 1-2 ganger om dagen, sånn har det vært siden han var noen måneder gammel. Jeg hadde trodd avføringen skulle bli mye fastere innen nå, men den er som regel smurt utover bleien, uten at det er diare. Vet ikke hva som er vanlig, her har det alltid vært sånn, ikke noen endring siden barnehagestart slik som dere andre.

Skrevet

Et herlig tema :-)

1 1/2 år her, og han har alltid hatt bløt avføring. Lurer på om det er fordi han spiser så mye frukt. Eeeeelsker druer, feks. Vært ekstremt nå de siste dagene. Tror han lagrer driten til han kommer hjem og det flommer nesten over (vel, noen ganger gjør det jo også det). Blir gjerne til at han spyles i badekaret :-P

Skrevet

hehe..så er det altså ikke bare her.. :) Mini her spiser myyye banan i bhg tror jeg..syns bestandig det er banan på bordet.. men trodde den ga hard mage jeg..hehe. Får fremdeles mye grøt også. Og sand er det både her og der ja..hehe..de har det visst veldig gøy i sandkassa i bhg! Slapp heldigvis unna "morrabæsjen" idag før vi dro..hihi..så det ble vel full bleie etter frukosten der tenker jeg. Herlig! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...