Gå til innhold

Inspirert!! Hvilke produkter har du klaget på? Å hva har du fått for det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser flere på den andre tråden har klaget/ sagt i fra om produkter som ikke er som de skal.

De har fått en "belønning" for det også...

Hva har du klaget på?

Å hva fikk du?

Fortsetter under...

Skrevet

Klagde på en kvikklunch en gang, som det ikke var kjeks i, bare sjokolade. Fikk en eske med endel forskjellig sjokolade, vaniljesaus, gele og creme brulee..

Nå har jeg akkuratt sendt en klage på kims potetgull, oppi posen lå det mange klumper med bare krydder, ikke sånne små klumper altså, men 3-4 cm lange..

Klager bare for "moro skyld" for å gjøre de oppmerksom på det, tar det ikke så tungt om jeg ikke får noe tilbake.. :)

Skrevet

Klaget på en pakke med lapskausblanding fra COOP. Den var det sand i purren, og mange stygge biter i.. Fikk gavekort på 100 kr

Skrevet

Fant en bit gummistrikk/plast i kjøttdeigen og klagde til gilde. Dagen etter kom en mann på døra med en bærepose full av karbonadedeig, biff, kjøttdeig, litt pålegg og noen pølser, som alt var pakket samme dag. =)

Ringer/skriver heller til produsenten for å gjøre de oppmerksomme på det enn å gå til avisen, da får man ingenting.

Gjorde noe dumt og stygt når jeg var ca 8 år. Lurte mamma til å tro jeg hadde funnet en eplestilk i juicen. Hun tente på alle plugger og ringte Nora (tror jeg det var). Jeg var så flau, hadde jo aldri trudd hun skuffe gå videre med det, og jeg turte ikke si noe, snøballen hadde liksom begynt å rulle.... Men det endte med at jeg kom hjem fra skolen en dag til en kartong med 20 liter juice på trappa. Drakk eplejuice med flau ettersmak i flere uker. Og turte ikke fortelle mamma det før jeg ble voksen.

Skrevet

Jeg kjøpte 2 ostekakestykker på deli de luca og når jeg kom hjem lå det bare 1 bit i esken .

Gikk tilbake dagen etterpå og sa i fra og fikk to nye ostekakebiter gratis :)

Skrevet

Klagde til Prior en gang etter gjentatte ganger å ha møtt på blod-egg (blod inni egget ved plommen) i eggpakningene deres. Hadde tilfeldigvis den siste pappkartongen og kunne opplyse om eggenes "nummer". Fikk da et gavekort på kr 100 samt en forklaring på at det var "bare" egglederen til høna som hadde sprukket. Litt ekkelt egentlig, og jeg spiser aldri blod-egg, verken nå eller tidligere.

Annonse

Skrevet

Ojda! :)) Håper hun tok det pent!

Skrevet

Hun er heldigvis utstyrt med en god porsjon humor så hun gapskratta rett og slett. =))

Skrevet

Jeg klaget til en El-gigant, pga elendig service på reklamasjon.(over 9 mnd)

Skrev ett 3 siders brev, truet med å sende det til hovedkontoret i Oslo.

Jeg fikk beskjed om at brevet skulle taes opp på personalmøte, og at han tok det hele seriøst. Visstë på forhånd at dette var en kverulant av en avdelingsleder, så jeg gjorde skikkelig forarbeid. Hadde hatt kontakt med Forbrukerrådet også.

Neste dag kom det en fantastisk blomsteroppsats til ca 600 kr med ett gavekort på 500 kr i, og unnskyldning.

Fornøyd!

Skrevet

Klagde på ny, idiotisk pakning på sopps Pastasaus, som medfører mer søppel + overhengende fare for å kutte seg når man åpner. - Fikk en eske med div Toro produkter.

Klagde over at en 6 mnd gammel barnehagesekk begynte å revne i sømmen på det snurpeforet øverst. - Fikk ny sekk i posten. Kunne også beholde den gamle. Tok det opp direkte med produsent.

Skolesekk der bærestroppen begynte å løsne i sømmen etter tre dagers bruk. Lang historie, men inkl. bokhandel som ikke gadd gjøre noe på grunn av manglende kvittering. Ringte rett til produsent, og fikk ny sekk i posten etter to dager.

Klaget sentralt til Lindex, på grunn av helt riv ruskende feil behandling ang. ta tre betal for to kampanje. Butikken hadde sine egne regler for hva man kunne blande. F eks kunne ikke babytøy og barnetøy blandes, selv om det var helt identisk lapp på dem.

Fikk da beklagelse og gavekort på 500 kr.

Pluss et par ganger der korresponderende buss har kjørt før min buss kom, eller at buss ikke har kommet i det hele tatt - har jeg sendt klage og taxi kvitteringer til busselskapet, og hver gang fått tilbakebetalt pengene.

Det har man strengt tatt krav på, men det er nok få som gidder...

Jeg jobber selv i en bransje der vi setter stor pros p tilbakemeldinger fra kunder, og vet hvor viktig det er å behandle slike klager på en ordentlig måte.

Det koster oss lite å sende et gavekort til en misfornøyd kunde, men det er dyrt å ha et misfornøyd menneske som snakker med sine venner og bekjente om oss i negative ordelag...

Skrevet

Klagde i forrige uke over druer i plastboks fulle av mugg.

Sur dame i kassa, var veldig kritisk og bad med snakke med dem i fruktavdelingen.

Jeg fant flere mugg-pakker med druer i disken.

Jeg fikk en ny pakke druer av fruktdama.

Skrevet

Jeg klagde til Minde en gang pga en sjokolade som smakte stearin, da kom det en diger eske med sjokolade i posten.

Sønnen min klagde til Freia på en dobbel daim som bare hadde en sjokolade i seg. Han sendte den inn uåpnet. Han fikk hentelapp på pakke, og ble nok ganske skuffet da pakken inneholdt mandelpudding, rød saus, kokesjokolade og vaniljesaus. De kunne jo kanskje ha sendt med en liten barnevennlig sjokolade til en gutt på 8 år.

Jeg har også klagd på en pose frosne viltgrønnsaker. Den inneholdt blomkålstilker, 3 rosenkål og noen få gulrøtter. Da fikk jeg masse hermetiske grønnsaker og supper.

Jeg klagde også engang på en grandiosa som det ikke var skinke på. Jeg sendte med bilde, og fikk til svar at det var umulig at det ikke var skinke på for dette gikk automatisk...kanskje et lite kurs i kundebehandling hadde vært greit? Vi kjøper ikke Grandiosa lenger...

Skrevet

Jeg informerte om en pose med gyte som ikke var helt som den skulle.

Fikk ett takk tilbake!

Annonse

Skrevet

Har klaget på alt jeg har fått som ikke var som det skulle, ikke fått en dritt tilbake. Klager tydeligvis ikke bra nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...